Numer oferty: StPr/25/0264
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Świerkowa 7, 06-300 Przasnysz, powiat: przasnyski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - prowadzenie urządzeń ewidencyjnych określonych w Zarządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 21 lipca 2021 roku w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów oraz innych działów administracji w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury (Dz.Urz.MS z 2021 r. poz. 170),
- wykonywanie prac kancelaryjnobiurowych i pomocniczych w sprawach prowadzonych przez prokuratorów w ramach ich ustawowych kompetencji oraz zleconych czynności formalnoprawnych przewidzianych w ustawach, jeżeli do ich wykonania nie jest uprawniony wyłącznie prokurator,
- wykonywanie czynności z zakresu administracji Prokuratora Rejonowego,
- prowadzenie korespondencji, redagowanie projektów pism,
- zapewnienie sprawnego obiegu wpływających i sporządzanych w prokuraturze dokumentów procesowych i innych pism oraz ich ewidencjonowanie i rejestrowanie,
- obsługa technicznych urządzeń biurowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali sekretarze prawni
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania dla kandydata na staż urzędniczy w prokuraturze określa art. 2 pkt 1-6 Ustawy
o pracownikach sądów i prokuratury z dnia 18 grudnia 1998 roku ( t.j. Dz. U. z 2018 roku, poz. 577) oraz Załącznik Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 3 marca 2017 roku w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzania urzędników i innych pracowników sądów i prokuratury oraz odbywania stażu urzędniczego (t.j. Dz. U. 2023r., poz. 2016), tzn. na staż urzędniczy może być przyjęta osoba, która:
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
- posiada nieposzlakowaną opinię,
- nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
- która ma co najmniej wykształcenie średnie oraz zdany egzamin maturalny, posiadająca umiejętność obsługi komputera,
- posiadająca stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku urzędniczym.
Uwaga: zgodnie z brzmieniem art. 3b ustawy z dnia 16 września 1982 roku o pracownikach urzędów państwowych (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1917) pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile spełnia wymagania na dane stanowisko.
Pożądane cechy i umiejętności:
- znajomość metod i techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym, faksem itp.
- znajomość pakietu MS Office;
- udokumentowana znajomość języka obcego,
- znajomość Konstytucji oraz przepisów ogólnych Prawa o ustroju sądów powszechnych i ustawy Prawo o prokuraturze,
- umiejętność planowania i organizowania pracy,
- samodzielność, obowiązkowość, kreatywność i komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Prokuratura Rejonowa w Ostrołęce
NIP: 7581798137
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kościuszki 19, 07-410 Ostrołęka, powiat: m . Ostrołęka, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) wniosek o dopuszczenie do konkursu,
2) kwestionariusz osobowy (załącznik nr 1),
3) życiorys w formie wypracowania,
4) oświadczenia kandydata: o korzystaniu z pełni praw publicznych, że nie był karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe oraz że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe (załącznik nr 2),
5) urzędowo poświadczony odpis świadectwa ukończenia szkoły średniej wraz z dokumentem potwierdzającym zdany egzamin maturalny lub odpis dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia i uzyskania tytułu zawodowego lub odpisu dyplomu ukończenia wyższych studiów w Polsce i uzyskania tytułu magistra lub zagranicznych studiów uznanych w Polsce albo zaświadczeń o zdanym egzaminie magisterskim,
6) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną w zakresie przetwarzania danych osobowych - nabór na stanowisko (załącznik 3),
7) zgoda kandydata na przetwarzanie jego danych osobowych do przeprowadzenia konkursu na staż urzędniczy (załącznik 4).
8) ew. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
Osoby zainteresowane proszone są o złożenie dokumentów osobiście w Prokuraturze Okręgowej w Ostrołęce bądź przesłanie ich za pośrednictwem operatora pocztowego
w terminie do dnia 29 sierpnia 2025 roku na adres:
Prokuratura Okręgowa w Ostrołęce
ul. Kościuszki 19
07-410 Ostrołęka
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście