Numer oferty: StPr/25/2453
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Ks. Biskupa Tymienieckiego 22G, 90-349 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Wystawianie faktur sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości. Ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych oraz ustawy o podatku od towarów i usług (VAT).
- Bieżący kontakt z kontrahentami w sprawach związanych z fakturami, potwierdzaniem danych, wyjaśnianiem rozbieżności oraz uzgadnianiem salda.
- Wprowadzanie i ewidencjonowanie dokumentów sprzedażowych w systemie księgowym.
- Kontrola poprawności danych na wystawianych dokumentach oraz dbałość o kompletność i terminowość fakturowania.
- Monitorowanie płatności oraz prowadzenie bieżącej analizy i raportowania należności.
- Współpraca z innymi departamentami firmy w zakresie obiegu dokumentów sprzedażowych i rozliczeniowych oraz zawartych z kontrahentami umów
- Udział w przygotowywaniu niezbędnych raportów , zestawień oraz sprawozdań finansowych.
- Stałe śledzenie i stosowanie aktualnych przepisów dotyczących rachunkowości i podatków w codziennej pracy.
- Udział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca i roku oraz kontrolą formalno-rachunkową dokumentów księgowych.
Oferujemy:
- pracę w doświadczonym, pozytywnie nastawionym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
- wyjątkowe miejscepracy - Fabryka Grohmana w centrum Łodzi
- atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia
- możliwość stałego poszerzania wiedzy i wymiany doświadczeń
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 7 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym programu Excel
- analityczne myślenie
- Finanse i rachunkowość
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse, rachunkowość).
Minimum 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
Bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości oraz prawa podatkowego
Praktyczna znajomość MS Office (w szczególności Excel).
Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i samodzielność w realizacji powierzonych zadań.
Umiejętność analitycznego myślenia i pracy pod presją czasu.
Wysoka kultura osobista, zaangażowanie i nastawienie na współpracę zespołową.
znajomość prawa podatkowego
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A.
NIP: 7251486825
REGON: 471537330
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Ks. Biskupa Tymienieckiego 22G, 90-349 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Emilia Stefańska
E-mail: rekrutacja@sse.lodz.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie, przez Łódzką Specjalną Strefę Ekonomiczną S.A. zsiedzibą w Łodzi ul. Ks. Bp. W. Tymienieckiego 22G, moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku oochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail