Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 18 sierpnia 2025 (poniedziałek)

Dyrektor powiatowego centrum pomocy rodzinie w słupsku - Słupsk, pomorskie

Data dodania: 2025-08-01
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1473

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Sienkiewicza 20, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zarząd Powiatu Słupskiego ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) organizuje pracę Centrum oraz reprezentuje Centrum na zewnątrz;
2) planuje i dysponuje środkami finansowymi przeznaczonymi na realizację zadań Centrum;
3) wydaje zarządzenia i polecenia służbowe;
4) kształtuje politykę kadrową Centrum;
5) współpracuje z właściwymi sądami opiekuńczymi;
6) wydaje w imieniu Starosty decyzje administracyjne z zakresu działania Centrum;
7) wytacza powództwo o zasądzenie świadczeń alimentacyjnych na rzecz dzieci przebywających w pieczy zastępczej;
8) z upoważnienia właściwych organów zawiera umowy cywilno prawne z zakresu działania Centrum;
9) składa właściwym organom Powiatu sprawozdania z działalności Centrum;
10) przedstawia coroczne sprawozdanie z działalności jednostki, realizowanych efektów pracy organizatora rodzinnej pieczy zastępczej;
11) wykonywanie zadań określonych w statucie Centrum.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy;
2) praca wymagająca dużej odporności na stres, zarządzania zasobami ludzkimi, podejmowania decyzji, kontaktów z instytucjami publicznymi;
3) stanowisko pracy w pokoju jednoosobowy, przy monitorze ekranowym powyżej
4 godzin dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej;
4) praca na parterze i I piętrze w budynku trzy kondygnacyjnym, przystosowanym dla osób z niepełnosprawnościami (budynek wyposażony jest w windę);
5) wyjazdy w teren.
Umowa na czas nieokreślony będzie poprzedzona umowami na czas określony.

Szczegóły ogłoszenia dostępne są na stronie internetowej Powiatu Słupskiego bip.powiat.slupsk.pl (zakładka- praca w jednostkach organizacyjnych Powiatu).
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 12 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie od 12.000 zł brutto w zależności od posiadanego doświadczenia, kwalifikacji i stażu pracy.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali dyrektorzy generalni i zarządzający
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Szczegóły ogłoszenia dostępne są na stronie internetowej Powiatu Słupskiego bip.powiat.slupsk.pl (zakładka- praca w jednostkach organizacyjnych Powiatu).

Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe;
2) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, o której mowa w art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1283,
z późn. zm.);
3) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3 lata stażu pracy w pomocy społecznej;
4) obywatelstwo polskie;
5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
6) brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) brak zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r.
o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. 2024 r. poz.104, z późn. zm.);
8) niefigurowanie, zgodnie z art. 7b ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2025 poz. 49), w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym, o którym mowa w art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 poz. 1802, z późn. zm.);
9) nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi;
2) dobra znajomość przepisów prawa w zakresie samorządu powiatowego, ustawy
o pomocy społecznej, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej, rozporządzenia MPiPS w sprawie domów pomocy społecznej, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, ustawy
o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy
o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks pracy, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
3) samodzielność w podejmowaniu decyzji, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność organizacji pracy własnej oraz podległych pracowników;
4) komunikatywność, dyspozycyjność i odpowiedzialność.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku
NIP: 8392571775
REGON: 770983070
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Andżelika Koryszka
Nr telefonu: 59 841 87 09
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Curriculum Vitae), zawierający szczegółowy przebieg dotychczasowego zatrudnienia w zakresie wymaganego stażu pracy;
3) kopie dokumentów poświadczający wymagane wykształcenie i specjalizację;
4) kopie dokumentów poświadczający wymagany staż pracy (w przypadku pracy aktualnie wykonywanej należy przedłożyć zaświadczenie od pracodawcy lub oświadczenie kandydata potwierdzające fakt i bieżący okres zatrudnienia w Polsce lub za granicą);
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) oświadczenie o brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (kandydat wyłoniony w drodze naboru, przez zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego);
7) oświadczenie o braku zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych
z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust 4 ustawy
z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. 2024 r. poz.104, z późn. zm.);
8) oświadczenie o niefigurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym.

Dostępność: osoba z niepełnosprawnością nie może*/może* skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie dotyczy.

Wymagane dokumenty należy dostarczyć do dnia 18 sierpnia 2025 r. w formie: papierowej, w zamkniętej kopercie, do siedziby Starostwa Powiatowego w Słupsku (pok. Nr 01) lub pocztą na adres Starostwa 76-200 Słupsk, ul. Szarych Szeregów 14
z dopiskiem: Dotyczy naboru a stanowisko dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku lub elektronicznej, wyłącznie na elektroniczną skrzynkę podawczą (ESP) Starostwa utworzoną na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej
e-PUAP:/770979683/SkrytkaESP lub ADE AE:PL-85972-71268-UCRUU-29(STAROSTWO). Zasady dotyczące doręczenia dokumentów elektronicznych dostępne są na stronie BIP Starostwa.

Aplikacje, które wpłynął do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko ci kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Słupskiego w (bip.powiat.slupsk.pl), a także w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku i na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Centrum zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Starostwie przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli odebrać swoje dokumenty. Starostwo nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie wskazanego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed nawiązaniem stosunku pracy, zobowiązany będzie przedłożyć stosowne oświadczenia i informacje, o których mowa w art. 21 ustawy z 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 1802, z późn. zm.).

Składając dokumenty kandydat zobowiązany jest do zapoznania się z klauzulą informacyjną, dotyczącą przetwarzania danych osobowych, załączoną każdorazowo do ogłoszenia o naborze.
Informuje się, że w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku zarządzeniem nr 25/2024 Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku z dnia 25 września 2024 r. wprowadzono do stosowania procedurę zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa
i podejmowania działań następczych, która dostępna jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w zakładce Zarządzenia Dyrektora.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7.30- 15.30

opublikowano: 2025-08-01
Komentarze
Polityka Prywatności