Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 30 sierpnia 2025 (sobota)

Specjalista ds. obsługi finansowo-księgowej - Poznań, wielkopolskie

Data dodania: 2025-08-01
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Pracodawca: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne, wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Numer oferty: StPr/25/2053

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: J. SŁOWACKIEGO 8, 60-823 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1)prowadzenie ewidencji księgowej w programie finansowo-księgowym;
2) wystawianie not księgowych i not korygujących;
3) dekretowanie i opisywanie dowodów księgowych zgodnie z klasyfikacją budżetową;
4) przygotowywanie przelewów bankowych w systemie bankowości elektronicznej;
5) prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz sporządzanie
sprawozdań w tym zakresie;
6) wstępna kontrola dokumentów finansowych dotyczących realizowanych projektów;
7) prowadzenie ewidencji księgowej środków pozabudżetowych PFRON;
8) udział w przygotowaniu sprawozdań budżetowych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 300 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Uprawnienia:
  • dyspozycyjność
  • umiejętność pracy w zespole

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe na kierunku ekonomicznym; doświadczenie (w tym staż absolwencki) w wydziale finansowo-ksiegowym jednostek budżetowych, gospodarstw pomocniczych bądź zakładów budżetowych; umiejętność redagowania pism, umiejętność korzystania z przepisów prawa;
znajomość programów finansowych PROGMAN, znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, rachunkowości

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
NIP: 7811625329
REGON: 631280985
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: J. SŁOWACKIEGO 8, 60-823 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
E-mail: sekretariat@pcpr.powiat.poznan.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, list motywacyny, świadectwo pracy, inne dokumenty dotyczące wykształcenia
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: kontakt mailowy/epuap, osobisty lub za pośrednictwem poczty

opublikowano: 2025-08-01
Komentarze
Polityka Prywatności