Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 05 sierpnia 2025 (wtorek)

Inspektor ds. księgowości budżetowej - Pasym, warmińsko-mazurskie

Data dodania: 2025-08-01
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
Pracodawca: URZĄD MIASTA I GMINY W PASYMIU
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: ekonomiczne

Numer oferty: StPr/25/0442

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Rynek 8, 12-130 Pasym, powiat: szczycieński, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw z zakresu księgowości budżetowej:
-dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowum UMi G Pasym;
-dekretowanie dowdów księgowych;
-prowadzenie księgowosci budżetowej zgodnie z wymogami zakładowego planu kont w zakresie dochodów i wydatów jednostki oraz kontrola realizacji i prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;
-prowadzenie ewidencji księgowej pozabilansowej;
-uzgadnianie prawidłowości zapisów na kontach syntetycznych i analitycznych;

Więcej informacji o naborze na dane stanowisko na stronie Urzędu https://bip.pasym.pl/strona-3634-oferty_pracy.html
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 18.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie ustalone zgodnie z rozporządzeniem
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe, kierunek: ekonomiczne

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada
2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135 ze zm.),
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) umiejętność obsługi komputera,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
6) wykształcenie średnie ekonomiczne lub pokrewne -wymagany 5-letni staż pracy lub
wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne lub pokrewne-wymagany 3- letni
staż pracy,
7) co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku z zakresu księgowości
w jednostce sektora finansów publicznych,
8) znajomość zasad prowadzenia ksiąg rachunkowych jednostki budżetowej,
sporządzania sprawozdań budżetowych i sprawozdania finansowego jednostki
budżetowej,
9) znajomość przepisów prawa w zakresie zajmowanego stanowiska w tym m.in. ustawy
o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów
i usług, rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej, rozporządzenia
w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych,
10) znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji
budżetowej.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD MIASTA I GMINY W PASYMIU
NIP: 7450004384
REGON: 000538314
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rynek 8, 12-130 Pasym, powiat: szczycieński, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 896212011
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

opublikowano: 2025-08-01
Komentarze
Polityka Prywatności