Numer oferty: StPr/25/1160
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: a) prowadzenie obsługi biurowej Rady Miasta,
b) obsługa sesji Rady Miasta oraz posiedzeń komisji stałych i doraźnych,
c) zawiadamianie radnych, a także zaproszonych gości o terminie posiedzeń Rady Miasta i jej komisji,
d) przekazywanie radnym niezbędnych materiałów na sesję,
e) sporządzanie odpisów postanowień, uchwał, wniosków oraz przekazywanie ich zainteresowanym jednostkom,
f) koordynacja obowiązku składania oświadczeń majątkowych przez radnych,
g) koordynowanie pracy radnych z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi Urzędu,
h) nadzór nad stanem realizacji uchwał Rady Miasta, załatwiania interpelacji i zapytań radnych,
i) współpraca w przygotowywaniu uchwał oraz ich przekazywanie do ogłaszania w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym.
*system czasu pracy równoważny.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 250 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) co najmniej 3 - letni staż pracy,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia,
f) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
2 . Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów prawa, w tym: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o petycjach, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych,
b) umiejętność obsługi systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją,
c) znajomość MS Office (word, excel, outlook),
d) zapewnienie terminowej realizacji powierzonych zadań,
e) umiejętność prawidłowego i poprawnego redagowania pism urzędowych, zarządzeń, zestawień i analiz,
f) samodzielność i inicjatywa oraz umiejętność organizowania własnej pracy,
g) zdolności analityczne,
h) mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
i) umiejętność efektywnej komunikacji interpersonalnej.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Lędziny
NIP: 6462871198
REGON: 276258256
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej.
Adres www: www.ledziny.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Danuta Komandera
Nr telefonu: 322166511
E-mail: kadry@ledziny.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty aplikacyjne:
a)
podpisany list motywacyjny,
b)
kserokopie dokumentu poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach),
c)
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, uprawnieniach itp.,
d)
kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
e)
oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f)
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
g)
oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
h)
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
i)
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
j)
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisku objętym niniejszym konkursem.
8. Oferujemy:
a)
stabilne zatrudnienie,
b)
dodatek za wysługę lat od 5% do 20 % wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, z tym, że pierwsze 5% przysługuje po 5 latach pracy,
c)
dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka,
d)
perspektywę rozwoju zawodowego,
e)
udział w szkoleniach/kursach,
f)
pakiet socjalny, w tym między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe,
g)
możliwość skorzystania z ofert ubezpieczenia grupowego,
h)
dofinansowanie do szkieł korygujących wzrok.
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie:
Urzędu Miasta Lędziny
ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny
lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta Lędziny z dopiskiem:
DOTYCZY NABORU NA WOLNE URZĘDNICZE STANOWISKO PRACY
Inspektor w Wydziale Organizacyjnym i Kadr
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12.08.2025 r. do godziny 15.30
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres do dnia 12.08.2025 r. do godz. 15.30.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - https://bip.umledziny.finn.pl/bipkod/10703150