Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 08 sierpnia 2025 (piątek)

Oferta konkursowa - pracownik ds.kadr i płac - Opole, opolskie

Data dodania: 2025-08-01
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Pracodawca: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OPOLU
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/1418

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Książąt Opolskich 27, 45-005 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: kompletowanie i prowadzenie akt osobowych pracowników jednostki zgodnie z obowiązującymi w tym
zakresie przepisami,
2. sporządzanie bieżącej dokumentacji kadrowej,
3. prowadzenie dokumentacji z zakresu czasu pracy,
4. realizacja ustawy o pracownikach samorządowych oraz rozporządzenia o wynagrodzeniach, w
szczególności w zakresie prowadzenia naborów na wolne stanowiska pracy, oceny okresowej
pracowników, służby przygotowawczej pracowników, a także nagród jubileuszowych,
5. nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy w jednostce,
6. obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
7. sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonywanych zadań, w tym sprawozdań GUS,
8. prowadzenie spraw związanych z przechodzeniem pracowników na emeryturę lub rentę,
9. współpraca w zakresie wykonywanych zadań z innymi pracownikami a w szczególności z z głównym
księgowym, specjalistą ds. BHP i IOD, a także urzędami, instytucjami i in. Podmiotami zewnętrznymi.
10. naliczanie wynagrodzeń pracowników i innych wypłat m.in. Nagród Jubileuszowych, odpraw, nagród,
ekwiwalentów oraz rozliczanie umów cywilnoprawnych,
11. przygotowywanie zestawień, raportów, sprawozdań i rozliczeń z zakresu zatrudnienia i wynagrodzeń,
12. wystawianie druków Rp-7, zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu,
13. sporządzanie dokumentacji związanej z rozliczaniem pracowników z Zakładem Ubezpieczeń
Społecznych i Urzędem Skarbowym, PPK
14. Kontrola planu wydatków w obszarze płac.
15. monitoring zmian w przepisach PDOF, ZUS oraz Kodeksu pracy.
16. Inne zadania w obszarze księgowości księgowanie list płac, delegacji itp.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • kurs-specjalista ds kadr z element. płac

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagane wykształcenie co najmniej średnie lub wykształcenie wyższe o profilach umożliwiających
wykonywanie zadań na w/w stanowisku. Staż pracy na stanowiskach związanych ze sprawami kadrowymi i płacowymi przynajmniej 1 rok. bywatelstwo polskie,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych,
3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. nieposzlakowana opinia,
5. stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1. Dobra znajomość przepisów prawa w szczególności: kodeksu pracy, ustawy o pracownikach
samorządowych, rozporządzenia o wynagradzaniu pracowników samorządowych, przepisów
z zakresu ubezpieczeń społecznych, ustawy o pomocy społecznej w zakresie zatrudnienia
pracowników, ustawy o pieczy zastępczej i systemie asysty rodzinnej w zakresie zatrudnienia
pracowników, ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, pozostałych przepisów z
zakresu prawa pracy, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych)
2. umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office).
3. Preferowana znajomość programu kadrowo-płacowego Progman oraz programu Płatnik.
4. umiejętność interpretacji przepisów prawa;
5. umiejętność analitycznego myślenia;
6. umiejętność pracy w zespole,
7. wysoka kultura osobista;
8. komunikatywność, obowiązkowość, samodzielność, rzetelność.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OPOLU
NIP: 7542581178
REGON: 531422603
Krótki opis działalności gospodarczej: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Opolu
Pomoc społeczna bez zakwaterowania dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Książąt Opolskich 27, 45-005 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Iwona Czercowa-Haremska
Nr telefonu: 774420504
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny,
2. CV,
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór do pobrania ze strony
internetowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Opolu),
4. dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego wykształcenia,
5. dokumenty poświadczające posiadanie doświadczenia zawodowego świadectwa pracy, zaświadczenia o
zatrudnieniu itp.,
6. ewentualnie dokumenty poświadczające posiadanie kwalifikacji dodatkowych,
7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku (do podpisania we
wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 3),
8. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w pkt VI niniejszego ogłoszenia (do
podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 3),
9. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (do
podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 3).
VIII. Sposób i termin składania ofert:
Dokumenty należy składać: w zamkniętej kopercie, opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem
kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją zatrudnienie na stanowisko urzędnicze ds. kadr i
płac w sekretariacie w siedzibie PCPR w Opolu lub przesłać listem na adres Centrum: 45-005 Opole, ul.
Książąt Opolskich 27, w terminie do dnia 08 sierpnia 2025. Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w
formie pisemnej o zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Opolu. Nie przyjmuje się dokumentów przesłanych drogą elektroniczną.
Oferty które wpłyną po wyżej określonym terminie oraz oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
IX. Inne informacje:
Warunkiem koniecznym do zawarcia umowy o pracę z wybranym kandydatem jest:
przedłożenie oryginału aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzającego, że
kandydat do pracy nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko
obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu
terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe
wyrażenie zgody na sprawdzenie kandydata w rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym
przedłożenie orzeczenia lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań do pracy na przedmiotowym
stanowisku pracy,
kandydat przystępując do naboru przyjmuje do wiadomości informacje o których mowa w pkt. VI
niniejszego ogłoszenia.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 08 sierpnia 2025

opublikowano: 2025-08-01
Komentarze
Polityka Prywatności