Numer oferty: StPr/25/08388
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - przygotowanie i udział w postępowaniach o udzielenie zamówień informatycznych w zakresie eksploatacji Departamentu Informatyki;
- monitorowanie i nadzorowanie realizacji zamówień informatycznych z zakresu eksploatacji w Departamencie Informatyki;
- udział w pracach komisji przetargowych;
- przygotowanie, w uzgodnieniu z pracownikiem merytorycznym Departamentu Informatyki, dokumentacji dotyczącej realizacji zamówienia, w tym projektów umów związanych z bieżącymi zakupami oraz usługami niepodlegającymi przepisom o zamówieniach publicznych;
- przygotowywanie wniosków o zamówienie publiczne oraz projektów umów i udział;
- w postępowaniach o udzielenie zamówień informatycznych w zakresie eksploatacji w Departamencie Informatyki;
- współudział w opracowywaniu wstępnego projektu planu zamówień publicznych udzielanych przez Centralę w ramach planu finansowego oraz rzeczowego planu wydatków inwestycyjnych oraz na rzecz oddziałów wojewódzkich Funduszu w zakresie merytorycznym określonym przez Centralę;
- współudział w przygotowywaniu projektów aktów prawa wewnętrznego, regulującego zasady udzielania zamówień publicznych w Narodowym Funduszu Zdrowia;
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi prowadzącymi kontrole w zakresie zamówień publicznych w tym przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji, przygotowywanie odpowiedzi na wystąpienia;
- przygotowanie i przekazywanie dokumentacji do Archiwum Zakładowego;
- wykonywanie innych zadań wynikających z kompetencji Sekcji;
- realizacja zadań Sekcji w ramach zastępstw podczas nieobecności pracownika komórki;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Data zakończenia: 24.07.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 PLN
Opis wynagrodzenia: Pracodawca oferuje:
- pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników;
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę;
- możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku;
- pracę w systemie hybrydowym;
- elastyczny czas pracy;
- nagrodę jubileuszową za staż pracy;
- dodatkowy urlop stażowy;
- profesjonalny system szkoleń;
- możliwość dofinansowania nauki języka do 100%;
- możliwość dofinansowania studiów do 100%;
- opiekę mentora/ mentorki;
- atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
dofinansowanie do wypoczynku - wczasy pod gruszą;
dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci;
dofinansowanie karty sportowej;
Kasa Zapomogowo Pożyczkowa;
- ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach;
-inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie);
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista do spraw zamówień publicznych
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- polski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia:
- Pakiet MS Office
- Obsługa komputera
- Program Outlook (poczta elektroniczna)
- Program Word
- Program Excel
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe lub średnie;
Lata pracy zawodowej:
- minimum 4 lata pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia wyższego,
- minimum 6 lat pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia średniego,
- znajomość podstawowych aktów prawnych dotyczących zamówień publicznych, dyscypliny finansów publicznych, opieki zdrowotnej i funkcjonowania NFZ;
- doświadczenie w zakresie pracy biurowej i administracyjnej;
- doświadczenie w obsłudze komputera podstawowych pakietów MS Office (MS Word, MS Outlook, MS Excel);
- bardzo dobra znajomość języka polskiego;
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i przygotowaniu postepowań o udzielenie zamówień publicznych po stronie Zamawiającego;
- komunikatywność;
- umiejętność pracy w zespole;
- systematyczność;
- sumienność;
- analityczne i logiczne myślenie;
- efektywne gospodarowanie środkami publicznymi,
- planowanie i organizowanie pracy,
- przestrzeganie przepisów;
Wymagane dokumenty:
- CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej;
- kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu);
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej;
Skorzystaj z poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji.
Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.
https://www.nfz.gov.pl/o-nfz/rekrutacja/do-pobrania-dla-kandydatow/
Kandydatki i Kandydaci proszeni są o składanie dokumentów do 18.08.2025 r.:
- elektronicznie za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 16.00) lub przesłać na adres:
Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Rakowiecka 26/30
02-528, Warszawa
z dopiskiem: oferta pracy DI/25/123
Link do formularza: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=1e67e54c0b51451aaf5aac3005cf0105
Kontakt: e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył Procedurę zgłoszeń wewnętrznych. Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/
Praca w godzinach: 08:00 - 16:00;
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Narodowy Fundusz Zdrowia Centrala
NIP: 1070001057
REGON: 015322222
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
E-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej;
- kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu);
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej;
Skorzystaj z poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji.
Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.
https://www.nfz.gov.pl/o-nfz/rekrutacja/do-pobrania-dla-kandydatow/
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Kandydatki i Kandydaci proszeni są o składanie dokumentów do 18.08.2025 r.:
- elektronicznie za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 16.00) lub przesłać na adres:
Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Rakowiecka 26/30
02-528, Warszawa
z dopiskiem: oferta pracy DI/25/123
Link do formularza: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=1e67e54c0b51451aaf5aac3005cf0105