Numer oferty: StPr/25/1277
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Niepodległości 5, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych
aktywna sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeniowych
dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta również telefonicznie,
budowanie długotrwałych relacji z Klientami.
Praca:
Placówka Stefczyk Finanse
Mielec, Al. Niepodległości 5
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: 5 100 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: opiekun klienta
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
- średnie zawodowe
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: łatwość nawiązywania relacji, konsekwentwie dążenie do wyznaczonego celu,otwartość,wykształcenie minimum średnie,umiejętność podtrzymywania relacji z klientem, umiejętność pracy w zespole,
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: STEFCZYK FINANSE SPÓŁKA AKCYJNA
NIP: 5862273023
REGON: 22151670600000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: LEGIONÓW 126-128, 81-472 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Renata Tomaszczyk
E-mail: renata.tomaszczyk@kasystefczyka.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Pełna treść oferty wraz z wymaganiami i możliwością złożenia aplikacji dostępna jest pod linkiem: Opiekun finansowy - Mielec
Osoby zainteresowane mogą aplikować bezpośrednio przez powyższy link, przesyłając swoje CV.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail