Numer oferty: StPr/25/0256
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Piastowska 1, 58-200 Dzierżoniów, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw związanych z nadawaniem nazewnictwa i numerów
porządkowych nieruchomości:
a. przygotowanie dokumentacji do oznaczenia numerami porządkowymi
budynków;
b. przygotowanie dokumentacji do nadania nazw ulic na terenie gminy;
2. Rozgraniczanie i scalanie nieruchomości.
3. Wywłaszczanie nieruchomości.
4. Podziały nieruchomości.
5. Opłata adiacencka (analiza zasadności, naliczenie opłaty, postępowanie w sprawie
naliczenia opłaty, wydanie decyzji).
6. Przygotowanie dokumentacji związanej ze sprzedażą nieruchomości
niezabudowanych i zabudowanych
7. Prowadzenie spraw użytkowania wieczystego gruntu:
a. przygotowanie dokumentacji do zmiany opłat,
b. sprzedaż prawa wieczystego.
8. Przygotowanie dokumentacji dotyczącej spraw związanych z nabywaniem
i zbywaniem nieruchomości.
9. Prowadzenie spraw związanych z przekazaniem nieruchomości osobom prawnym
i jednostkom organizacyjnym w użytkowanie, trwały zarząd i użyczenie.
10. Sprawy związanie z komunalizacją mienia.
11. Sprawy związane z ujawnieniem prawa własności w księgach wieczystych.
12. Sprawy zawiązane z zarzadzaniem gruntami, które nie zostały oddane w dzierżawę,
użyczenie, użytkowanie.
13. Sprawy związane z prawem pierwokupu nieruchomości.
14. Przygotowanie dokumentacji do przetargu na wykonanie prac geodezyjnokartograficznych oraz wycen nieruchomości.
15. Wypisywanie faktur VAT i faktur korygujących z zakresu prowadzonych spraw.
16. Udział w komisjach powołanych przez Wójta ( przetargi, inwentaryzacje).
17. Przygotowywanie projektów planów do budżetu gminy ( dochody i wydatki) oraz
informacji z zakresu mienia komunalnego.
18. Opracowanie sprawozdań, w tym sprawozdań statystycznych z zakresu gospodarki
nieruchomościami, informacji o stanie mienia komunalnego i informacji dotyczącej
prywatyzacji i przekształceń własnościowych.
19. Wyjazdy w teren w sprawach: okazania granic działek i związanych z gospodarką
nieruchomości.
20. Prowadzenie ewidencji nieruchomości.
21. Inwentaryzowanie nieruchomości.
22. Weryfikowanie operatów szacunkowych.
23. Przejmowanie nieruchomości na rzecz gminy
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 11.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: godziny pracy: poniedziałek,środa,czwartek /07.30-15.30/,wtorek /07.30-16.00/, piątek /07.30-15.00/
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- obsługa komputera
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: ogólny staż pracy - 5 lat. Umiejętność pracy w zespole , obsługa urzadzeń biurowych.
Doświadczenie w administracji publicznej.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy Dzierżoniów
NIP: 8821868034
REGON: 000533742
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Piastowska 1, 58-200 Dzierżoniów, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Bednarz
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: wymagane dokumenty wg. ogłoszonego konkursu na wskazane stanowisko szczegóły i zasady rekrutacji na stronie internetowej BIP Urząd Gminy Dzierżoniów link do strony internetowej :https://ugdzierzoniow.bip.gov.pl/ogloszenia-o-naborze/