Numer oferty: StPr/25/6019
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Konrada Leczkowa 1A, 80-432 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie sekretariatu Dyrektora lub Zastępców Dyrektora, w tym prowadzenie prac administracyjno-biurowych.
Przygotowywanie korespondencji służbowej i okolicznościowej.
Przygotowywanie i obsługa spotkań odbywających się u Dyrektora lub Zastępców Dyrektora.
Prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora lub Zastępców Dyrektora Współpraca z sekretariatami Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta Miasta, Sekretarza i Skarbnika Miasta, właściwymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego oraz Biurem Rady Miasta Gdańska w zakresie interwencji, skarg, wniosków i interpelacji i innych powierzonych zadań.
Współpraca z komórkami organizacyjnymi Ośrodka w zakresie interwencji, skarg, wniosków, interpelacji i innych powierzonych zadań.
Przyjmowanie skarg i wniosków wnoszonych ustnie
Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora lub przełożonego a nie objętych zakresem czynności.
Czas pracy - poniedziałek, wtorek, czwartek w godzinach od 7:30 do 15:30, środa w godzinach od 8:00 do 17:00, piątek w godzinach od 7:30 do 14:30
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 20.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 643 do 5 946 PLN
Opis wynagrodzenia: Oferowane wynagrodzenie zasadnicze brutto od 5.643,00 zł do 5.946,00 zł + 1.000,00 zł dodatek motywacyjny + wysługa lat (ostateczna kwota uzależniona jest od posiadanego doświadczenia i kompetencji).
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Wykształcenie:
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie - w przypadku stanowiska podinspektora wymagany jest co najmniej 3-letni, udokumentowany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie, w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest co najmniej 5-letni, udokumentowany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie wyższe - dla stanowiska podinspektora staż pracy nie jest wymagany (jednakże, gdy kandydat posiada staż pracy we wskazanym w obowiązkach zakresie, to należy dołączyć dokumenty poświadczające ten fakt), w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest co najmniej 3-letni udokumentowany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie.
Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji własnej pracy.
Sumienność, dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie oraz wysoka kultura osobista.
Wymagania dodatkowe:
Mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej na podobnym stanowisku.
Umiejętność obsługi komputera w zakresie programów pakietu MS Office.
Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych Znajomość ustaw o samorządzie gminnym i powiatowym.
Znajomość ustawy o pomocy społecznej.
Znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej.
Umiejętność samodzielnego planowania i organizowania własnej pracy.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku
NIP: 5832094853
REGON: 002837021
Adres www: www.mops.gda.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Konrada Leczkowa 1A, 80-432 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: List motywacyjny
Aktualne cv (z adresem e-mail - jeśli kandydat posiada lub numerem telefonu) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje (w tym świadectw, dyplomów ukończenia studiów itp.)
Kserokopie poświadczające przebieg dotychczasowego zatrudnienia (świadectw pracy, zaświadczenie od obecnego pracodawcy potwierdzające staż pracy itp.) Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych Oświadczenia i kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej. Wszystkie własnoręcznym podpisem i datą.
Termin i miejsce składania dokumentów oświadczenia należy opatrzyć Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w terminie do 06.08.2025 r. w Kancelarii Ośrodka lub korespondencyjnie na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Konrada Leczkowa 1A 80-432 Gdańsk. Kopertę należy opatrzyć dopiskiem Nabór - stanowisko podinspektor/inspektor WOT. Za datę złożenia dokumentów drogą pocztową uważa się datę wpływu dokumentów pod wskazany adres. Oferty, które nie będą zawierały wymaganych dokumentów lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby spełniające wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie lub poprzez e-mail o dalszych czynnościach związanych z procesem rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta