Numer oferty: StPr/25/1136
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec, powiat: gliwicki, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: KONKURS: szczegóły oferty pracy na stronie:
https://bip.rudziniec.pl/112/nabory-na-stanowiska-w-urzedzie-gminy.html
Wykształcenie wyższe odpowiadające specjalności umożliwiającej wykonanie zadań na stanowisku pracy lub średnie o odpowiednim profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku wraz z rocznym stażem pracy; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystnie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia, znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do realizacji zadań; zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Dokonywanie kontroli formalno-rachunkowej dokumentów księgowych, w tym sprawdzenie
kompletności opisu merytorycznego i dekretowanie dokumentów zgodnie z obowiązującą
klasyfikacją budżetową oraz weryfikacja planu finansowego
2. Przygotowywanie poleceń przelewów i przekazywanie ich drogą elektroniczną do banku
obsługującego rachunek budżetu gminy.
3. Weryfikacja numerów rachunków bankowych poleceń przelewów z dokumentem źródłowym
oraz generowanie zestawień dokonanych przelewów w systemie bankowym
4. Przekazywanie środków na wydatki jednostek organizacyjnych gminy
5. Przygotowywanie dokumentów do podjęcia kasowego
6. Prowadzenie ewidencji księgowej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
7. Prowadzenie ewidencji księgowej rejestru Fundusz Pracy Młodociani
8. Prowadzenie ewidencji sum depozytowych
9. Sporządzanie sprawozdań statystycznych
10. Sporządzanie not obciążeniowych oraz not korygujących
11. Prowadzenie wyodrębnionych ewidencji środków zewnętrznych oraz unijnych
12. Prowadzenie ewidencji środków trwałych, w tym: bieżąca aktualizacja stanów środków
trwałych na podstawie stosownych dokumentów przychodowych i rozchodowych, naliczanie
umorzenia środków trwałych na podstawie stosownych przepisów prawa oraz uczestniczenie
w inwentaryzacji
13. Bieżąca znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie wykonywanych czynności; jedna zmiana; miejsce pracy: Rudziniec
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 780 do 5 800 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Wymagania pożądane
Zawody:
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD GMINY RUDZINIEC
NIP: 9690665318
REGON: 000537295
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec, powiat: gliwicki, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Jagoda Horbowicz
Nr telefonu: 32 4000 710
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Nabór na wolne stanowisko
urzędnicze młodszy referent ds. rozliczeń finansowo-księgowych " do dnia 11 sierpnia 2025 r. do
godz. 12.00 osobiście w biurze podawczym Urzędu Gminy Rudziniec, za pośrednictwem poczty na
adres: Urząd Gminy Rudziniec, ul. Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec (decyduje data wpływu
dokumentów do urzędu) lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej poprzez platformę
ePUAP w postaci skanów wymaganych dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub profilem zaufanym.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 11.08.2025r