Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 29 sierpnia 2025 (piątek)

Kierownik ds. technicznych działu utrzymania tunelu i żeglugi - Świnoujście, zachodniopomorskie

Data dodania: 2025-07-31
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Pracodawca: Żegluga Świnoujska
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne

Numer oferty: StPr/25/0400

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Wybrzeże Władysława IV 12, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: informacje na stronie: https://bip.um.swinoujscie.pl/oferta-pracy/41700/kierownik-ds-technicznych-dzialu-utrzymania-tunelu-i-zeglugi-8-8-etatu
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Nadzór nad utrzymaniem sprawności i gotowości techniczno-eksploatacyjnej jednostek pływających oraz obiektów i
urządzeń technicznych zakładu.
2. Terminowe opracowywanie kompletnych dokumentacji remontowych i kwalifikacyjnych jednostek pływających w celu zapewnienia planowanych remontów oraz bieżące ich nadzorowanie w stoczniach i w innych ośrodkach remontowych.
3. Doradztwo w sprawie remontów i bieżących napraw nabrzeży, pomostów oraz urządzeń hydrotechnicznych.
4. Prowadzenie dokumentacji technicznej jednostek pływających oraz nadzór nad prowadzoną dokumentacją Tunelu.
5. Nadzorowanie jednostek pływających pod względem kompletności wyposażenia w osprzęt techniczny, nawigacyjny,
ratunkowy i awaryjny. Kontrola dzienników okrętowych i maszynowych.
6. Nadzorowanie prawidłowego zaopatrzenia i rozliczania jednostek pływających i obsługi lądowej do zużycia paliw, olejów,
części zamiennych i innych środków zabezpieczających gotowość techniczną.
7. Zabezpieczenie wyposażenia jednostek pływających w urządzenia elektryczne i radiowe oraz nadzorowanie ciągłego
utrzymania łączności radiowej brzeg-statek.
8. Kontrolowanie i rozliczanie pracy załóg jednostek remontowych, WPT oraz pracowników zaopatrzenia i magazynu.
9. Sporządzanie wniosków w sprawach awansów, przesunięć kadrowych, przeszeregowań, nagród i kar.
10. Nadzór nad rozliczaniem czasu pracy podległych pracowników.
11. Sporządzanie protokołów awaryjnych, analizowanie przyczyn awarii i uszkodzeń technicznych, eliminowanie
nieprawidłowości w tym względzie.
12. Przestrzeganie terminów ważności atestów dokumentów klasyfikacyjnych PRS i Urzędu Morskiego oraz prowadzenie
nadzoru nad zgłoszeniami gwarancyjnymi Tunelu.
13. W sytuacjach awaryjnych koordynowanie działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa.
14. Prowadzenie spraw związanych z działalnością racjonalizatorską, innowacją i wynalazczością oraz gospodarką
oszczędnościową paliw, części zamiennych i innych materiałów.
15. Opracowywanie wytycznych dotyczących gospodarki produktami naftowymi i energetycznymi dla jednostek pływających
oraz obiektów jednostki.
16. Sporządzanie specyfikacji na prace remontowe oraz kontrolowanie jakości wykonania zleconych prac łącznie rozliczeniem faktur i rachunków.
z
17. Prowadzenie przedsięwzięć mających na celu ochronę środowiska naturalnego, akwenu wodnego i terenów w strefie odpowiedzialności jednostki.
18. Przygotowanie planów wydatków dla zadań inwestycyjnych i utrzymaniowych oraz nadzór nad ich wykonaniem.
19. Planowanie zadań Działu Utrzymania Tunelu do wysokości środków określonych w planie finansowym.
20. Realizacja zadań ujętych w planie oraz ich podział na poszczególnych pracowników.
21. Organizowanie, koordynowanie i nadzór nad pracami w zakresie zadań inwestycyjnych i utrzymaniowych.
22. Monitorowanie postępów pracy podległych pracowników zapewniające efektywne realizowanie zadań.
23. Zatwierdzanie korespondencji przygotowanej przez pracowników do podpisu przez Dyrektora,
24. Zatwierdzanie dokumentów finansowych( faktur) za zrealizowane przez wykonawców usługi i roboty. 25. Prowadzenie wewnątrz działowej polityki kadrowej (koordynowanie urlopów, ustalanie zastępstw w przypadku choroby poszczególnych pracowników).
26. Uczestnictwo w naradach kierownictwa jednostki, między działowych zespołów zadaniowych,
27. W zakresie umów z wykonawcami:
przygotowanie materiałów do postępowań przetargowych w celu wyłonienia wykonawców realizujących poszczególne zadania,
- parafowanie umów przed podpisaniem wspólnie z Radcą Prawnym pod względem ich zgodności z postępowaniem
przetargowym,
- zatwierdzenie uzgodnionych przez pracowników harmonogramów prac wykonawców,
- koordynacja prac realizowanych w ramach poszczególnych zadań,
-
kontrola prowadzonych robót w zakresie terminowości, jakości, zgodności z warunkami umownymi,
- kontrola prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych zadań,
kontrola prowadzonych przez zespół odbiorów częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych i utrzymaniowych,
28. Kontrola kompletności dokumentów dotyczących realizowanych zadań.
29. Prowadzenie całokształtu spraw związanych ze sprawowaniem nadzoru nad zespołem oraz poszczególnymi zadaniami, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
30. Prowadzenie sprawozdawczości wymaganej obowiązującymi przepisami oraz ustaleniami wewnętrznymi Jednostki z
zakresu planów, realizacji, rozliczeń zadań wykonywanych w ramach planów.
31. Przygotowanie prognoz rozwoju.
32. Śledzenie i stosowanie wydawanych przepisów prawnych.
33. Przestrzeganie przepisów BHP.
34. Zapewnienie pracownikom podległym warunków BHP zgodnie z przepisami.
35. W sytuacji kryzysowej może przejąć dowodzenie na stanowisku Dyspozytora i koordynować działania biorąc na siebie odpowiedzialność.
36. W razie potrzeby na polecenie przełożonych wykonywanie dodatkowych czynności nie wymienionych wyżej a
mieszczących się w ramach posiadanych kwalifikacji i przygotowania zawodowego. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. stanowisko pracy na parterze
2. czas pracy: 8/8 etatu - 40 godzin tygodniowo,
3. praca w terenie i przy monitorze ekranowym,
4. wysiłek umysłowy,
5. planowany termin zatrudnienia od wrzesień 2025 .
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu, w rozumieniu przepisów o
rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w lipcu 2025r. nie przekroczył 6%.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 10 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik biura
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), techniczne

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
1. Obywatelstwo polskie*
2. Wykształcenie: wyższe techniczne
3. Staż pracy: minimum 5 lat
4. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
5. Znajomość obsługi komputera (MS Office); programy techniczne, np. AutoCAD.
6. Prawo jazdy kategorii B.
7. Znajomość przepisów z zakresu: prawa morskiego, prawa ubezpieczeniowego oraz prawa budowlanego i c-.
8. Doświadczenie zawodowe powyżej 5 lat w żegludze międzynarodowej lub stoczniowej na stanowisku kierowniczym.
9. Potwierdzona znajomość ustawy PZP.
10. Uprawnienia SEP E i D grupy I, II, III. (wymagany zakres do prac w jednostce - pomiary, czynności przełączeniowe).
11. Umiejętność czytania schematów (elektrycznych, hydraulicznych, automatyki i rysunków technicznych).
12. Wiedza z zakresu nastaw sterowników PLC.
13. Biegła znajomość systemów SCADA, TEOMAKI.
14. Ukończone kursy na poziomie trenerskim z systemów tunelowych.
15. Umiejętność podejmowania szybkich decyzji technicznych w przypadkach awaryjnych.
16. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni praw publicznych.
17. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe.
18. Nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:
1. Wiedza z zakresu eksploatacji i remontu siłowni okrętowych,
2. Znajomość czytania rysunków technicznych.
3. Mile widziana znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska.
4. Predyspozycje osobowościowe:
a. wysoka kultura osobista,
b. umiejętność pracy w zespole,
c. dokładność, samodzielność oraz odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań,
d. umiejętność pracy pod presją czasu,
e. umiejętność planowania i ustalania priorytetów oraz zarządzania własną pracą,
f. zdolność efektywnego komunikowania się w różnych sytuacjach z osobami z różnych poziomów organizacji i z
innymi organizacjami,
informacje na stronie: https://bip.um.swinoujscie.pl/oferta-pracy/41700/kierownik-ds-technicznych-dzialu-utrzymania-tunelu-i-zeglugi-8-8-etatu
Praca w godzinach: 6:50-14:50
Data rozpoczęcia zatrudnienia: wrzesień 2025 r.
Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: ZDMIŻ ul. Wyb. Władysława IV 12, 72-600 Świnoujście - po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Żegluga Świnoujska
NIP: 8551478049
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wybrzeże Władysława IV 12, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Izabela Tamaka
Nr telefonu: 91 321 55 45
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. list motywacyjny,
2. życiorys (cv) -
List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu
kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie
moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji
procesu rekrutacji na stanowisko: Kierownik ds. technicznych Działu Utrzymania Tunelu i eglugi 8/8 etatu w
Zarządzie Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych."
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (w załączeniu do ogłoszenia),
4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
5. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia). 6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,
7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, 10. klauzula informacyjna dla kandydata (w załączeniu do ogłoszenia).
Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem. Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu lub przesłać
za pośrednictwem poczty w terminie do 29.08.2025r. do godz. 14:00 (uwaga: liczy się data wpływu do zakładu pracy) Na adres:
Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu
ul. Wybrzeże Władysława IV 12
72-600 Świnoujście
w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze - Kierownik ds. technicznych Dzialu
Utrzymania Tunelu i Żeglugi 8/8 etatu w Zarządzie Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu"
Uwaga:
1. Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie
dokumentów wymienionych w części wymagane dokumenty i oświadczenia". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
2. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
3. Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
4. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
5. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
* Prezydent Miasta, upowszechniając informację o wolnych stanowiskach urzędniczych, w tym kierowniczych
stanowiskach urzędniczych, wskazuje stanowiska, o których poza obywatelami polskimi mogą ubiegać się obywatele Unii
Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa
wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej - art. 11 ust. 2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon

opublikowano: 2025-07-31
ostatnia aktualizacja: 2025-08-01
Komentarze
Polityka Prywatności