Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 29 sierpnia 2025 (piątek)

Podinspektor w wydziale architekuty i budownictwa - Wieluń, łódzkie

Data dodania: 2025-07-31
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Wieluniu
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0362

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń, powiat: wieluński, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Wykonywanie obowiązków wynikających z kompetencji organu administracji architektoniczno-budowlanej określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo budowlane, a także nadzór i kontrola nad przestrzeganiem tych przepisów, w szczególności:
a)sprawy dotyczące pozwoleń na budowę,
b)sprawy dotyczące zgłoszenia zamiaru budowy oraz wykonania robót budowlanych nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę,
c)sprawy dotyczące zgłoszeń i pozwoleń na rozbiórkę obiektu budowlanego,
d)sprawy dotyczące zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części.
2.Wykonywanie zadań wynikających z ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (specustawa drogowa).
3.Wykonywanie zadań wynikających z ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali.
4W zakresie ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej prowadzenie sprawozdawczości statystycznej o ruchu budowlanym przekazywane do Głównego Urzędu Statystycznego i Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego.
5.Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa, uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu oraz powierzonych przez Starostę.
6.Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi funkcjonującymi na obszarze powiatu, organu samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej właściwymi do załatwiania spraw.
7.Bieżące przyjmowanie wniosków, przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyczerpujących wyjaśnień ustnie lub pisemnie.
8.Prowadzenie rejestru załatwionych spraw, przechowywanie akt, oraz ich właściwa archiwizacja.
9.Przyjmowanie wniosków obywateli o udostępnienie dokumentów wynikających z wykonywania zadań publicznych rejestrowanych w Wydziale.
10.Współdziałanie z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w zakresie ochrony danych osobowych.
11.Tworzenie, ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentacji służbowej zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
12.Prowadzenie spraw przy wykorzystaniu programu FINN 8SQL.
13.Wykonywanie innych czynności zleconych przez Starostę, Wicestarostę, Sekretarza Powiatu, Naczelnika Wydziału.

Oferta pracy powinna zawierać:
1.List motywacyjny.
2.Kwestionariusz osobowy dla pracownika ubiegającego się o zatrudnienie.
3.Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
4.Kopie świadectw pracy (jeśli kandydat posiada).
5.Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
6.Oświadczenie o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
8.Oświadczenie dotyczące ewentualnego przetwarzania danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji oraz w zakresie danych szczególnych kategorii wraz z klauzulą informacyjną (według wzoru w ogłoszeniu).
9.Dane kontaktowe (nr telefonu lub e-mail) w celu powiadomienia o terminie rekrutacji końcowej.

Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy doręczyć w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Wydziale Architektury i Budownictwa w Starostwie Powiatowym w Wieluniu do Starostwa Powiatowego w Wieluniu, Pl. Kazimierza Wielkiego 2, pokój nr 126, w terminie do dnia 11 sierpnia 2025 r. do godz. 15:00. W przypadku ofert przesłanych pocztą o dochowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego. Oferty, które zostaną doręczone do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci, którzy spełnią warunki formalne zostaną powiadomieni o miejscu i terminie przeprowadzenia kolejnej części postępowania rekrutacyjnego. Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowani.

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 18.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 do 7 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1.Wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce: budownictwo lub architektura.
2.Wymagania, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, określone dla stanowisk urzędniczych, tj.:
a)obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3;
b)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
c)niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
d) nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:
1.Biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych.
2.Dyspozycyjność, umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej, kreatywność, konsekwencja w realizacji zadań.
3.Umiejętność planowania i organizacji pracy.
4.Umiejętność obsługi urządzeń kopiujących, drukujących i skanujących.
5.Znajomość przepisów z zakresu:
a)ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane;
b)ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
c)ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym;
d)ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
e)ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
f)rozporządzeń wykonawczych do ustawy Prawo budowlane;
g)Statutu Powiatu Wieluńskiego, uchwalonego Uchwałą Nr VII/45/19 Rady
Powiatu w Wieluniu z dnia 26.04.2019 r.;
h)Regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Wieluniu,
uchwalonego Uchwałą Nr 97/24 Zarządu Powiatu w Wieluniu z dnia
19.09.2024 r. z późn. zm.;
i)Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia
2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów
akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Wieluniu
NIP: 8321807874
REGON: 730934890
Krótki opis działalności gospodarczej: Jednostka budżetowa
Adres www: www.powiat-wielun.finn.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń, powiat: wieluński, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Maciej Bryś
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: brak

opublikowano: 2025-07-31
ostatnia aktualizacja: 2025-08-05
Komentarze
Polityka Prywatności