Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 28 sierpnia 2025 (czwartek)

Specjalista ds. obsługi klienta - Sokołów, mazowieckie

Data dodania: 2025-07-30
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Pracodawca: LYRECO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/0686

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Sokołowska 33, 05-806 Sokołów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem; Przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji; Dbanie o poprawność danych w systemie; Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami. Praca w systemie hybrydowym ( 10 dni w miesiącu z biura, pozostała część z możliwością pracy z domu). Praca wg. grafiku w systemie 3 zmianowym - 8-16 lub 9-17 lub 10-18 w cyklach tygodniowych. Wynagrodzenie - podstawa 5 300,00 zł + premia - 1 200,00 zł.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Data zakończenia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 300 do 6 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Poziom wykształcenia - min. średnie. Staż pracy min. rok. Uprawnienia / umiejętności - doświadczenie w pracy biurowej, w tym w pracy z dokumentami (faktury, noty księgowe), umiejętność obsługi komputera w stopniu dobrym (w tym Excel), umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie w wykonywane obowiązki, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy, nastawienie na rozwój, stałe podnoszenie kwalifikacji i umiejętności, mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze Obsługi Klienta, znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem. Oferta jest skierowana do osób posiadających aktualne orzeczenie o niepełnosprawności.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: LYRECO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
NIP: 5212711056
REGON: 012851510
Krótki opis działalności gospodarczej: Sprzedaż
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sokołowska 33, 05-806 Sokołów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: ZAPALSKA MAGDALENA
Nr telefonu: 664 67 978
E-mail: magdalena.zapalska@lyreco.com
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

opublikowano: 2025-07-31
ostatnia aktualizacja: 2025-08-04
Komentarze
Polityka Prywatności