Numer oferty: StPr/25/08245
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Sienna 82, 00-815 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - prowadzenie ewidencji środków trwałych, środków inscenizacji i wyposażenia, księgowanie dokumentów zakupu środków trwałych, naliczanie amortyzacji, sporządzanie OT i LT oraz uzgadnianie ewidencji środków trwałych, wyposażenia z księgą handlową,
- rozliczanie i księgowanie inwentaryzacji środków trwałych,
- kontrola faktur pod wzg. formalno-rachunkowym,
- księgowanie dokumentów zakupu,
- rozliczanie RMK i RMP,
- księgowanie wyciągów bankowych,
- uzgadnianie rejestru zakupu VAT,
- aktywny udział w zamknięciu roku obrotowego,
- kontrola dokumentów sprzedaży, m.in.: miesięcznych raportów kasowych,
- uzgadnianie stanów magazynowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
- obsługa komputera - excel, word
- Biegła znajomość pakietu Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w księgowości,
- znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego (PIT, CIT, VAT) oraz ustawy o rachunkowości,
- doświadczenie w rozliczaniu podatku VAT w transakcjach krajowych i zagranicznych,
- praktyczna znajomość Pakietu MS Office,
- umiejętności analityczne, komunikacyjne, rzetelność, umiejętność pracy pod presją czasu, asertywność.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w instytucji publicznej,
- znajomość programu FK Symfonia.
Pełna treść ogłoszenia oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną znajduje się na str.: https://instytutpileckiego.pl/pl/bip/rekrutacja/glowny-specjalista-specjalistka-w-dziale-finansowo-ksiegowym
CV oraz oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną należy przesłać na adres hr@instytutpileckiego.pl do 27 sierpnia 2025 r. wpisując w tytule maila Główny Specjalista / Główna Specjalistka.
Godziny pracy: 8-16.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego
NIP: 5252735962
REGON: 369236544
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sienna 82, 00-815 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
E-mail: hr@instytutupileckiego.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV oraz oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną należy przesłać na adres hr@instytutpileckiego.pl do 27 sierpnia 2025 r. wpisując w tytule maila Główny Specjalista / Główna Specjalistka.
Pełna treść ogłoszenia oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną znajduje się na str.: https://instytutpileckiego.pl/pl/bip/rekrutacja/glowny-specjalista-specjalistka-w-dziale-finansowo-ksiegowym
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail