Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 10 sierpnia 2025 (niedziela)

Dozorca - Płock, mazowieckie

Data dodania: 2025-07-30
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Pracodawca: Komenda Miejska Policji w Płocku
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: podstawowe

Numer oferty: StPr/25/0688

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Al. Jana Kilińskiego 8, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Główne obowiązki :
1.Fizyczna ochrona budynków będących w administrowaniu przez Komendę Miejską Policji w Płocku.
2.Prowadzenie książki ewidencji kluczy oraz książki przebiegu służby.
3.Prowadzenie Rejestru wejść interesantów zgodnie z wzorem.
4.Obsługa punktu recepcyjnego w obiektach administrowanych przez Komendę Miejską Policji Płocku zgodnie z grafikiem służby.
5.Sprawdzenie stanu fizycznych zabezpieczeń, w tym referentek na drzwiach wejściowych do budynków, a gdy są one otwarte na drzwiach do pokoi zaopatrzonych w informację, że pokój ten lub pomieszczenie są referowane.
6.Zgłaszanie Dyżurnemu Komendy Miejskiej Policji w Płocku o każdym przypadku braku referentki na drzwiach wejściowych i do pokoi zaopatrzonych w informacje, że pokój ten jest referowany.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Data zakończenia: 30.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: do uzgodnienia
Warunki pracy :
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywanych zadań:
-praca biurowa/fizyczna
-praca zmianowa również w godzinach nocnych
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
-oświetlenie naturalne i sztuczn
-wymuszona pozycja ciała
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: dozorca
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • podstawowe

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania konieczne:
-wykształcenie co najmniej podstawowe
-korzystanie z pełni praw publicznych
-nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-niezatrudnienie lub niepełnienie służby w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. w organach bezpieczeństwa państwa oraz niewspółpracowanie z tymi organami w rozumieniu ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 1990 oraz treści tych dokumentów
-umiejętność organizacji pracy własnej
-komunikatywność
-dyspozycyjność
-dobry stan zdrowia

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Komenda Miejska Policji w Płocku
NIP: 7962234609
REGON: 670897379
Krótki opis działalności gospodarczej: porządek i bezpieczeństwo publiczne
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Al. Jana Kilińskiego 8, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia niezbędne:
-podanie kierowane do Komendanta Miejskiego Policji w Płocku
-życiorys lub CV
-kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie
-oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji /wzór BIP KMP Płock/
-oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe /wzór BIP KMP Płock/
-oświadczenie kandydata o nie zatrudnieniu lub nie pełnieniu służby w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. w organach bezpieczeństwa państwa oraz nie współpracowaniu z tymi organami w rozumieniu ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 1990 oraz treści tych dokumentów /wzór BIP KMP Płock/

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
-kopie ukończonych kursów
-kopie uprawnień i przeszkoleń

Wymagane załączniki dostępne na stronie KM Policji w Płocku - zakładka Oferty pracy w Korpusie Służby Cywilnej/Oświadczenia: https://plock.bip.policja.gov.pl/080/oferty-pracy-w-korpusie/39807,Oswiadczenia.html
DANE OSOBOWE KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych jest Komendant Miejski Policji w Płocku, adres: ul. Aleje Jana Kilińskiego 8, 09-400 Płock
Kontakt do inspektora ochrony danych: Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Miejskiej Policji w Płocku, adres: ul. Aleje Jana Kilińskiego 8, 09-400 Płock, http://iod.kmpplock@ra.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracownicze niebędące stanowiskiem w korpusie służby cywilnej.
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Płocku.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracownicze niebędące stanowiskiem w korpusie służby cywilnej.
Uprawnienia:
-Prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.
-Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Dokumenty należy składać lub przesłać do: 10 sierpnia 2025 roku / data stempla pocztowego/
pod adresem :
KOMENDA MIEJSKA POLICJI, ul. Al. Jana Kilińskiego 8, 09-400 Płock
Inne informacje:
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie, opatrzone aktualną datą. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Administratorem danych osobowych o kandydatach do pracy w Policji jest Komendant Miejski Policji w Płocku przy ul. Aleje Jana Kilińskiego 8, 09-400 Płock. Dane osobowe kandydata będą przetwarzane wyłącznie w celu zapewnienia sprawnego i prawidłowego przebiegu postępowania rekrutacyjnego do pracy w Policji. Podanie danych jest dobrowolne, zatajenie lub podanie nieprawdziwych danych, stanowi podstawę do odstąpienia od prowadzenia postępowania rekrutacyjnego i pociągnięcia do odpowiedzialności karnej. Kandydat ma prawo wglądu do treści swoich danych i ich poprawiania.

opublikowano: 2025-07-30
ostatnia aktualizacja: 2025-07-31
Komentarze
Polityka Prywatności