Numer oferty: StPr/25/2017
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: SZKOLNA 13, 62-002 Suchy Las, powiat: poznański, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Praca na stanowisku ds. budowlano-inwestycyjnym w Wydziale Budowlano-Inwestycyjnym polega w szczególności na: przygotowywaniu procesów inwestycyjnych, nadzorze nad ich realizacją i rozliczaniem, dbałości o spełnianie wymogów formalnych wynikających z przepisów prawa – w zakresie planowania, finasowania i rozliczania gminnych inwestycji (sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, kanałów technologicznych, dróg oraz oświetlenia i obiektów kubaturowych). Realizacja zadań wymaga stałej współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, w szczególności z Referatem Zamówień Publicznych i Środków Zewnętrznych, Referatem Komunalnym, Wydziałem Księgowości Budżetowej, Wydziałem Nieruchomości i Planowania Przestrzennego oraz instytucjami zewnętrznymi, m.in.: Starostwem Powiatowym, PINB, PODGiK, gestorami infrastruktury technicznej, np.: Aquanet S.A., Enea S.A., itd.
Praca w pełnym wymiarze etatu, w poniedziałki rozpoczęcie pracy od godz. 9.00 do 10.00,zakończenie pracy od 17.00 do 18.00, po przepracowaniu 8 godzin, od wtorku do piątku rozpoczęcie pracy od 7.00 do 8.00, zakończenie pracy od 15.00 do 16.00, po przepracowaniu 8 godzin.
Obowiązki służbowe realizowane są również poza siedzibą Urzędu Gminy Suchy Las, w szczególności na obszarze gminy Suchy Las. Zadania wykonywane w terenie obejmują m.in. uczestnictwo w wizjach lokalnych, przeglądach technicznych, odbiorach prac remontowo-budowlanych, itp
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- dobra znajomość przepisów prawa budowlanego
- bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- umiejętność poprawnego redagowania tekstów
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: szczegółowe informacje na stronie https://www.suchylas.pl/
Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) przestrzeganie zasad ujętych w Standardach ochrony małoletnich w Urzędzie Gminy Suchy Las wprowadzonych Zarządzeniem nr 130/2024 Wójta Gminy Suchy Las z dnia 13 sierpnia 2024 r. w oparciu o art. 22b ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 560).
f) wykształcenie średnie techniczne z zakresu budownictwa lub branży pokrewnej,
g) minimum 3 - letni staż pracy,
h) znajomość przepisów z zakresu: Prawa budowlanego wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych oraz wiedza praktyczna w tym zakresie,
i) znajomość procesów budowlanych oraz planowania i rozliczania inwestycji,
j) umiejętność redagowania pism,
k) komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
l) wysoka kultura osobista,
m) umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów,
n) dobra znajomość programów komputerowych MS Word i Excel,
o) posiadanie prawa jazdy kat. B.
3. Wymagania dodatkowe:
a) wykształcenie wyższe w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych lub drogownictwa, gospodarki przestrzennej, budownictwa, geodezji i kartografii,
b) doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej,
c) umiejętność analitycznego myślenia,
d) znajomość programów do kosztorysowania (np. Norma),
e) dobra znajomość programów komputerowych typu CAD,
f) kursy i szkolenia z zakresu budownictwa, procesów inwestycyjnych, kosztorysowania, itd
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD GMINY SUCHY LAS
NIP: 7771469655
REGON: 000549335
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: SZKOLNA 13, 62-002 Suchy Las, powiat: poznański, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: JOANNA KOZŁOWSKA
Nr telefonu: 61 8926282
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny- opatrzony własnoręcznym podpisem,
b) życiorys (CV),
c) kwestionariusz dla osoby ubiegającej o zatrudnienie,
d) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
e) kserokopie świadectw pracy/ dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
f) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nieposzlakowanej opinii opatrzone własnoręcznym podpisem,
g) klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy opatrzona własnoręcznym podpisem.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - Oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem stanowisko ds. budowlano-inwestycyjnych w Wydziale Budowlano-Inwestycyjnym Urzędu Gminy Suchy Las, należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Suchy Las w Biurze Obsługi Interesanta lub w Biurze Kadr i Płac,
pok. A17, lub przesłać na adres: Urząd Gminy Suchy Las ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las, w terminie do dnia 18 sierpnia 2025 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej bip.suchylas.pl/ogłoszenia/32/oferty-pracy/ oraz na tablicy informacyjnej
w Urzędzie Gminy., Termin: do 18.08.2025