Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 04 sierpnia 2025 (poniedziałek)

Podinspektor/ inspektor w wydziale komunalnym - Szczecinek, zachodniopomorskie

Data dodania: 2025-07-30
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Pracodawca: Urząd Miasta Szczecinek
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: transport, logistyka, budownictwo rogowe, inż. drogowa, administracja

Numer oferty: StPr/25/0629

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: nabór do 04.08.2025
szczegóły BIP UM w linku:
https://bip.szczecinek.pl/oferta-pracy/6760/podinspektor-inspektor-w-wydziale-komunalnym

Zakres wykonywanych głównych zadań na stanowisku:
1) Prowadzenie spraw związanych z wypełnianiem zapisów umowy dotyczącej realizacji zadań własnych gminy polegających w szczególności na świadczeniu przez Komunikację Miejską Sp. z o.o. (Operator) na rzecz Miasta Szczecinek (Organizator) usług transportu zbiorowego.
2) Określanie przystanków komunikacyjnych i dworców należących do Miasta Szczecinek, warunków i zasad z ich korzystania.
3) Analiza wpływających wniosków, przygotowywanie umów z przewoźnikami na korzystanie z przystanków, których właścicielem lub zarządzającym jest Miasto Szczecinek.
4) Prowadzenie ewidencji i nadzór nad przestrzeganiem zapisów umów podpisanych z przewoźnikami na korzystanie z przystanków autobusowych.
5) Przygotowywanie postanowień w zakresie wykonywania przewozów regularnych i przewozów regularnych specjalnych.
6) Przygotowywanie zaświadczeń na wykonywanie publicznego transportu zbiorowego.
7) Uzgadnianie rozkładów jazdy z operatorem i przewoźnikami w publicznym transporcie zbiorowym.
8) Prowadzenie spraw związanych z porozumieniami międzygminnymi z gminami ościennymi w sprawie powierzenia Miastu Szczecinek organizacji transportu zbiorowego w granicach administracyjnych tych gmin.
9) Prowadzenie spraw związanych z budową, utrzymaniem i remontem przystanków komunikacyjnych oraz dworców, których właścicielem lub zarządzającym jest gmina oraz wiat przystankowych lub innych budynków służących pasażerom.
10) Prowadzenie ewidencji przystanków autobusowych będących w zarządzie lub będących własnością Miasta Szczecinek.
11) Przygotowywanie zezwoleń na wjazdy pojazdów na wyłączone z ruchu odcinki dróg gminnych i dróg wewnętrznych Miasta Szczecinek lub odstępstwa od stosowania się do znaków drogowych na tych drogach.
12) Prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg.
13) Przygotowywanie uzgodnień i zezwoleń na przejazdy pojazdów nienormatywnych po drogach gminnych.
14) Przyjmowanie zgłoszeń związanych z funkcjonowaniem publicznego transportu zbiorowego, kontrola przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń, wprowadzanie i aktualizacja kart usług na BIP,
prowadzenie działań informacyjnych w zakresie prawidłowego funkcjonowania publicznego transportu zbiorowego.
15) Przygotowywanie i realizacji inwestycji miejskich.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 14.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: transport, logistyka, budownictwo rogowe, inż. drogowa, administracja

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:

1) jest obywatelem polskim lub obywatelem Unii Europejskiej oraz obywatelem innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego
przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia, posiadającym znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe, kierunek: transport, logistyka, budownictwo drogowe lub inżynieria drogowa, administracja,
6) - na podinspektora: min. roczny staż pracy, preferowane doświadczenie w transporcie publicznym lub logistyce;
- na inspektora: min. 3-letni staż pracy, min. roczne doświadczenie w transporcie lub logistyce.

2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość ustaw: o publicznym transporcie zbiorowym, o transporcie drogowym, o gospodarce komunalnej, o drogach publicznych, prawo o ruchu drogowym, kodeks postępowania
administracyjnego, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Szczecinek oraz Statutu Miasta Szczecinek;
2) obsługa komputera oraz znajomość MS Word w stopniu co najmniej dobrym;
3) posiadanie prawa jazdy kategorii B.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Szczecinek
NIP: 6731776244
REGON: 000526890
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: nabór do 04.08.2025
szczegóły BIP UM w linku:
https://bip.szczecinek.pl/oferta-pracy/6760/podinspektor-inspektor-w-wydziale-komunalnym

Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Szczecinek pod adresem , w zakładce: Urząd Miasta -> Rekrutacja -> Druki do pobrania) zawierający informacje, o których mowa w art. 221 § 1 Kodeksu pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. e-mail), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia, www.bip.szczecinek.pl
3) kopie świadectw pracy, zaświadczeń z PUP o okresach pobierania zasiłku, a w przypadku trwania stosunku pracy - zaświadczenie o zatrudnieniu,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kopie innych dokumentów o posiadanych umiejętnościach/kwalifikacjach,
6) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wyłoniony kandydat przed nawiązaniem stosunku przedkłada zaświadczenie z Centralnego
Rejestru Skazanych),
7) oświadczenie o posiadaniu lub nieposiadaniu obywatelstwa polskiego,
8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie o treści Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w zakresie wykraczającym poza przepisy kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania
rekrutacyjnego przez Urząd Miasta Szczecinek.,
10) oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Szczecinek,
11) oświadczenie o zapoznaniu się z procedurą dokonywania zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miasta Szczecinek.
UWAGA: dokumenty, o których mowa w pkt. 1, 2, 6-11 należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
Należy składać wyłącznie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej - bez załączania dokumentów dodatkowych, takich jak: cv, kserokopii dowodu osobistego, kserokopii prawa jazdy itp.
Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata.
Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, w Urzędzie Miasta Szczecinek opracowano procedurę dokonywania zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa i podejmowania działań
następczych dostępną pod adresem: https://bip.szczecinek. pl/artykul/584/5027/zqloszeniawewnetrzne-naruszen-prawa.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej wyłącznie napisem Nabór - Podinspektor/ Inspektor w Wydziale Komunalnym w Biurze Obsługi Interesanta
Urzędu Miasta Szczecinek lub przesłać na adres:
Urząd Miasta, PI. Wolności 13, 78-400 Szczecinek,
w terminie do 4 sierpnia 2025 r. do godz. 900 - decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu Miasta Szczecinek.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.
Każdy z kandydatów spełniających wymogi formalne zostanie powiadomiony drogą elektroniczną o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu kwalifikacyjnego (należy podać adres e-mail w kwestionariuszu osobowym w pkt. Dane kontaktowe).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Szczecinek, naprzeciw pokoju 210.
Klauzula informacyjna dla kandydatów biorących udział w naborze
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - określanego jako RODO, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Szczecinek, pl. Wolności 13,
78-400 Szczecinek;
2) dane kontaktowe Inspektora ochrony danych: Urząd Miasta Szczecinek, pi. Wolności 13, 78-400 Szczecinek, adres e-mail: iod@um.szczecinek.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO, art. 221 § 1 Kodeksu pracy oraz art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych;
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione do przetwarzania na podstawie umowy powierzenia danych w ww. celu oraz mogą być przekazywane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa;
5) w przypadku wygrania naboru, dane osobowe wybranego kandydata w zakresie imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania zostaną umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy
ogłoszeń Urzędu na okres co najmniej 3 miesięcy;
6) okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych:
a) w przypadku wygrania naboru, dokumenty aplikacyjne zostaną dołączone do akt osobowych i przechowywane przez okres przewidziany dla dokumentacji pracowniczej;
b) dokumenty aplikacyjne spełniające wymogi formalne w ogłoszeniu o naborze będą przechowywane zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
c) pozostałe dokumenty aplikacyjne - w przypadku, gdy Pani/Pan nie zgłosi się po ich odbiór, zostaną komisyjnie zniszczone po upływie miesiąca od daty zakończenia naboru;
7) w zakresie Pani/Pana danych osobowych, na zasadach określonych w RODO, posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana naruszałoby przepisy RODO;
9) podanie danych osobowych wynikających bezpośrednio z przepisów prawa jest niezbędne, zaniechanie ich podania skutkuje niemożnością udziału w procesie rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - nabór do 04.08.2025

opublikowano: 2025-07-30
ostatnia aktualizacja: 2025-08-01
Komentarze
Polityka Prywatności