Numer oferty: StPr/25/2015
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Sieradzka 29, 60-163 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: nadzór nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych,
sporządzanie sprawozdań finansowych,
sporządzanie deklaracji VAT, CIT, GUS
rozliczanie projektów finansowanych ze środków europejskich,
kontrola nad płynnością finansową oraz windykacją należności,
nadzór i kontrola nad obiegiem dokumentów finansowo-księgowych,
przygotowywanie i opracowywanie procedur i przepisów wewnętrznych dotyczących spraw finansowo-księgowych,
opracowywanie planów finansowych jednostki,
przygotowywanie sprawozdań z realizacji planów finansowych, raportów i analiz wyników finansowych,
nadzór nad ewidencją majątku i inwestycji,
kontrola kompletności i rzetelności dokumentów finansowo-księgowych, oraz zgodności operacji gospodarczych z planem finansowym
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 29.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 10 000 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: główny księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Uprawnienia:
- bardzo dobra znajomość programu MS Excel
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne,
min. 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym min. 3-letnia praktyka w księgowości,
preferowane doświadczenie na stanowisku kierowniczym w jednostce sektora finansów publicznych,
znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, podatku VAT oraz podatku dochodowego od osób prawnych,
umiejętność zarządzania zespołem, organizowania pracy i motywowania zespołu,
bardzo dobra znajomość obsługi komputera, przede wszystkim Excela,
terminowość, umiejętność analitycznego myślenia, odpowiedzialność, dokładność i skrupulatność,
dodatkowym atutem będzie znajomość systemu Symfonia.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
NIP: 7792084133
REGON: 639660210
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sieradzka 29, 60-163 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
E-mail: wodr@wodr.poznan.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - CV,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe (do wglądu na rozmowie kwalifikacyjnej),
- stwierdzona własnoręcznym podpisem kandydata klauzula informacyjna dot. rekrutacji pracowników wraz z oświadczeniem o udostępnieniu Państwa danych osobowych do celów rekrutacji ( dokument znajduje się na stronie BIP Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu w zakładce Kariera w WODR Warunki rekrutacji)
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta, inny - Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem Główna/y Księgowa/y w terminie do dnia 25.08.2025 r. na adres: Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu ul. Sieradzka 29,
60-163 Poznań lub mailowo na adres: wodr@wodr.poznan.pl, Termin: do 25.08.2025