Numer oferty: StPr/25/1060
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jana Pawła II 1, 81-345 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Współtworzenie i ewaluację wielokanałowych kampanii komunikacyjnych (offline i online). Będzie rozwijać obecne kanały komunikacji, usprawniać ich wykorzystanie i szukać nowych, efektywnych narzędzi marketingu i PR.
Będzie planować oraz tworzyć treści na strony internetowe i optymalizować je dla wyszukiwarek. Przygotowywać notatki prasowe, treści do mediów społecznościowych.
Promowanie Akwarium Gdyńskiego i relacjonowanie eventów, narodzin zwierząt, konferencji, projektów realizowanych przez zespół Akwarium Gdyńskiego.
Tłumaczenie treści z języka naukowego (również angielskiego) na język dostępny dla przeciętnego użytkownika Internetu.
Tworzenie kampanii e-mail marketingowych. Budowanie i utrzymywanie relacji z mediami i partnerami. Bieżący monitoring mediów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Data zakończenia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw public relations
Typ propozycji: praca stała, praca w wolne dni
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- dobra obsługa komputera (pakiet OFFICE-WORD, EXCEL, OUTLOOK), przeglądarek internetowych oraz urządzeń biurowych, dobra organizacja czasu pracy, kreatywność i samodzielność, determinacja w dążeniu do celu, odporność na sters, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, poprawność wysławiania się, dobra dykcja, umiejętnośc prowadzenia prezentacji multimedialnych, chęć zdobywania wiedzy, sumienność i zaangażowanie w wykonywanie obowiązków, wysoka kultura osobista, umijętnośc pracy w zespole
- redagowanie treści, tworzenie tekstów pomocniczych
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania: umiejętności tworzenia prezentacji, w tym w języku angielskim, na przykład w Powerpoint, Canva;praktyczna znajomość narzędzi: Google Analytics, wysokich zdolności językowych, tzw „lekkiego pióra”; umiejętności dostosowywania wypowiedzi do różnych grup odbiorców;umiejętności wystąpień publiczny, doświadczenie we współpracy z mediami;doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów;doświadczenie w tworzeniu płatnych reklam,praktyczna znajomość narzędzi marketing automation;znajomość zasad SEO;studia podyplomowe lub ukończone szkolenia z zakresu: dziennikarstwa, filologii, edytorstwa lub marketingu i PR, copywritingu;umiejętność tworzenia kampanii reklamowych w Meta.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Morski Instytut Rybacki Państwowy Instytut Badawczy
NIP: 5860102441
REGON: 000144733
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Podgórska
E-mail: rekrutacja@mir.gdynia.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail