Numer oferty: StPr/25/1061
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jana Pawła II 1, 81-345 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie mediów społecznościowych Akwarium Gdyńskiego MIR – tworzenie prostych grafik oraz reelsów. Będzie promować i relacjonować eventy, narodziny zwierząt, konferencje, projekty realizowane przez zespół Akwarium Gdyńskiego.
Będzie tworzyć kampanie reklamowe w środowisku Meta, prowadzić kanał na Youtube oraz pozostawać w kontakcie z odbiorcami korzystającymi z tych narzędzi.Współtworzenie, wdrażanie i ewaluację wielokanałowych kampanii komunikacyjnych (offline i online). Będzie rozwijać obecne kanały komunikacji, usprawniać ich wykorzystanie i szukać nowych, efektywnych narzędzi marketingu i PR.Bieżący monitoring mediów oraz analizę efektywności podejmowanych działań.Rozwijanie komunikacji wewnętrznej. Będzie ściśle współpracować z innymi sekcjami AG oraz zakładami (w tym naukowymi).
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Data zakończenia: 31.08.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Typ propozycji: praca w wolne dni
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- dobra obsługa komputera (pakiet OFFICE-WORD, EXCEL, OUTLOOK), przeglądarek internetowych oraz urządzeń biurowych, dobra organizacja czasu pracy, kreatywność i samodzielność, determinacja w dążeniu do celu, odporność na sters, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, poprawność wysławiania się, dobra dykcja, umiejętnośc prowadzenia prezentacji multimedialnych, chęć zdobywania wiedzy, sumienność i zaangażowanie w wykonywanie obowiązków, wysoka kultura osobista, umijętnośc pracy w zespole
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- redagowanie treści, tworzenie tekstów pomocniczych
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wymagania/ oczekiwania
- umiejętności tworzenia prezentacji, w tym w języku angielskim, na przykład w Powerpoint, Canva;praktyczna znajomość narzędzi: Google Analytics
- wysokich zdolności językowych, tzw „lekkiego pióra”; umiejętności dostosowywania wypowiedzi do różnych grup odbiorców;umiejętności wystąpień publiczny
- doświadczenie we współpracy z mediami;doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów;doświadczenie w tworzeniu płatnych reklam,praktyczna znajomość narzędzi marketing automation;znajomość zasad SEO;studia podyplomowe lub ukończone szkolenia z zakresu: dziennikarstwa, filologii, edytorstwa lub marketingu i PR, copywritingu;umiejętność tworzenia kampanii reklamowych w Meta.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Morski Instytut Rybacki Państwowy Instytut Badawczy
NIP: 5860102441
REGON: 000144733
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Podgórska
E-mail: rekrutacja@mir.gdynia.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail