Numer oferty: StPr/25/1784
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - planowanie i rozliczanie robót budowlanych prowadzonych na obiektach,
- sporządzanie przedmiarów robót, kosztorysów, STWIOR,
- nadzór / pomoc w nadzorze wykonawstwa robót budowlanych z ramienia inwestora,
- współpraca z uczestnikami procesu budowlanego innych branż,
- kontrola terminowości oraz jakości prowadzonych robót,
- nadzór nad sporządzaniem i przechowywaniem dokumentów budowy.
Oferujemy:
- zatrudnienie na wiodącym Uniwersytecie badawczym,
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- elastyczny czas pracy w ramach ruchomego systemu czasu pracy - wspieramy work-life balance,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka,
- dodatkowe dni wolne:
* w Święto Uniwersytetu,
* wynikające ze stażu pracy w Uniwersytecie,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i programu opieki medycznej,
- możliwość skorzystania z pakietu świadczeń socjalnych, m.in.:
* dofinansowania biletów na wydarzenia kulturalne i sportowe,
* dofinansowania do karty PZU Sport,
* dofinansowania opłat z tytułu uczęszczania dziecka do żłobka, przedszkola lub innych placówek wychowania przedszkolnego,
* dofinansowania wypoczynku, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży,
* preferencyjnych pożyczek.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: - wykształcenie wyższe (preferowane: budownictwo, elektrotechnika, inżynieria sanitarna lub pokrewne),
- doświadczenie zawodowe w realizacji procesów budowlanych,
- uprawnienia budowlane,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- skrupulatność, terminowość i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- gotowość do uczenia się i rozwoju,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- umiejętność działania pod presją czasu,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- asertywność.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU
NIP: 8790177291
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jurija Gagarina 11, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
E-mail: praca@cm.umk.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Pisemne oferty należy przesyłać:
w postaci elektronicznej na adres e-mail: praca@cm.umk.pl
lub
w postaci papierowej na adres:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
Ul. Jagiellońska 15 85-067 Bydgoszcz
Dział Spraw Personalnych CM
z dopiskiem rekrutacja hydraulika w Dziale Remontowym CM
w terminie do 22.08.2025 r.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie przez Uniwersytet Mikołaja Kopernika z siedzibą przy ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń (Administrator Danych Osobowych) Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu (Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - załącznik do ogłoszenia).
Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928), informacje o procedurze dokonywania zgłoszeń wewnętrznych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu są dostępne na stronie: https://www.umk.pl/kontakt/zgloszenia-wewnetrzne/
---------------------------
Załącznik do ogłoszenia
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej RODO, informujemy, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Uniwersytet Mikołaja Kopernika z siedzibą przy
ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń (dalej: ADO, UMK).
2. Pana/Pani dane osobowe uzyskane w związku z udziałem w prowadzonej przez nas rekrutacji będą przetwarzane:
a) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO w celu pozostawienia danych osobowych
w bazie kandydatów do pracy w przyszłych rekrutacjach, lub w przypadku przekazania nam danych osobowych, które swoim zakresem wykraczają poza katalog danych wymienionych w art. 221 Kodeksu Pracy.
b) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu podjęcia przez nas niezbędnych czynności zmierzających do zawarcia umowy, przy czym ostatecznie umowa może nie zostać zawarta.
c) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 221 Kodeksu Pracy w celu pozyskania informacji niezbędnych dla prawidłowego przebiegu procesu rekrutacyjnego.
d) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami wynikającymi z procesu rekrutacyjnego.
3. Pana/Pani dane będą przechowywane przez nas przez okres prowadzenia rekrutacji na wskazane stanowisko.
4. W przypadku niektórych procesów rekrutacyjnych możliwe jest przechowywanie przez nas Pana/Pani danych osobowych przez okres do 3 lat, co wynika z okresu przedawnienia roszczeń ze stosunku pracy. Związane to jest z ryzykiem wystąpienia roszczeń o nierówne traktowanie w zatrudnieniu.
5. W przypadku wyrażenia zgody Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres jednego roku
w bazie kandydatów do pracy.
6. Przysługuje Panu/Pani prawo do cofnięcia zgody w każdym czasie, ale cofnięcie zgody nie wywiera wpływu na przetwarzanie dokonane na jej podstawie przed jej cofnięciem.
7. Przysługują Panu/Pani prawa, które zrealizujemy na wniosek o:
a) Żądanie dostępu do danych osobowych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo
ich sprostowania,
b) Żądanie usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
c) Sprzeciw wobec przetwarzania.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu,
w którym zostały zebrane.
9. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Pana/Pani dane osobowe udostępniane mogą być organom administracji publicznej, sądom, komornikom w zakresie sytuacji przewidzianych w przepisach prawa, a także podmiotom, z którymi ADO współpracuje w zakresie usług windykacyjnych, prawnych.
11. Na dzień zbierania Pana/Pani danych osobowych nie planujemy przekazywać ich poza EOG (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię), nie wykluczając tego w przyszłości, o czym zostanie Pan/Pani poinformowania ze stosownym wyprzedzeniem.
12. W stosunku do Pana/Pani nie będą prowadzone działania polegające na podejmowaniu decyzji
w sposób zautomatyzowany, nie będą one również podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu.
13. Jeżeli chce Pan/Pani skontaktować się z ADO w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności w związku z wniesieniem wniosku o realizację przysługujących praw prosimy o kontakt pod adresem e-mail: iod@umk.pl lub adresem korespondencyjnym ADO, z dopiskiem IOD.
Zgoda:
1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w bazie kandydatów do pracy w przyszłych rekrutacjach.
..
data i podpis
2. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, których zakres wykracza poza przewidziany w art. 221 Kodeksu Pracy.
..
data i podpis
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta