Numer oferty: StPr/25/1100
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Koordynacja działań o charakterze administracyjnym związanych z bezpośrednim zarządzaniem mieszkaniem, w tym także sprawowanie opieki nad właściwym użytkowaniem mieszkania przez jego mieszkańców;
2. Uczestnictwo i koordynacja w realizacji usług świadczonych w mieszkaniu wspomaganym;
3. Sprawdzanie stanu zdrowia i funkcjonowania mieszkańców, monitorowanie przestrzegania zasad pobytu w mieszkaniu treningowym;
4. Dbanie o utrzymanie czystości i porządku w mieszkaniu i jego otoczeniu, dbanie o stan techniczny lokalu;
5. Pomoc w rozwijaniu umiejętności potrzebnych do samodzielnego życia, np. gotowanie, sprzątanie, pranie;
6. Pomoc w rozwiązywaniu ewentualnych sporów między mieszkańcami;
7. Współpraca z pozostałymi specjalistami zatrudnionymi w ramach Projektu Bezpieczna Przystań w zakresie oceny postępów poszczególnych mieszkańców w procesie usamodzielnienia się;
8. Współpraca z rodzinami mieszkańców;
9. Prowadzenie ewidencji czasu pracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 80.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1) Wykształcenie minimum średnie.
2) Potwierdzenie posiadania doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnością i osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym - oceniane na podstawie potwierdzonych za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia (referencje, protokoły odbioru usługi, świadectwa pracy, umowy cywilnoprawne, potwierdzenie prowadzenia działalności itp.);
3) Gotowość do podjęcia zatrudnienia w formie elastycznego czasu pracy;
4) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; Projekt Bezpieczna przystań II współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027;
5) Nieposzlakowana opinia;
6) Empatia, cierpliwość, sumienność, odporność na stres, kreatywność, elastyczność.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W LUBINIE
NIP: 6922169532
REGON: 390690092
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Składowa 3, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 76-847-96-91
E-mail: pcpr@powiat-lubin.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail