Numer oferty: StPr/25/08181
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Okopowa 55a, 01-043 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie opieki nad dokumentacją i właściwego nią zarządzania oraz w zakresie odpowiedniego jej przygotowania do przekazania do archiwum zakładowego/składnicy akt;
2. Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do archiwum
zakładowego/składnicy akt na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych; Przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji;
3. Opieka nad zbiorami dokumentów;
4. Gromadzenie akt, odpowiednio ich opisywanie, klasyfikowanie;
5. Przechowywanie i udostępnianie dokumentów;
6. Ocenianie, czy zbiory są jeszcze zdatne do użytku - zniszczone i niepotrzebne dokumenty przekazuje do zniszczenia;
7. Wycofywanie akt z ewidencji archiwum zakładowego/składnicy akt w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej; Inicjowanie brakowania dokumentacji, udział w jej komisyjnym brakowaniu i przekazanie wybrakowanej dokumentacji do zniszczenia, po uprzednim uzyskaniu zgody miejscowo właściwego archiwum państwowego,
8. Dbanie o odpowiednią temperaturę i wilgotność w zakładowego/składnicy akt;
9.. Obsługiwanie klientów, którzy przychodzą do archiwum, poszukując informacji;
10. Odszukiwanie potrzebnych akt;
11. Dbanie o dokumenty najstarsze i najcenniejsze;
12. Dbanie, aby osoby nieupoważnione nie miały dostępu do akt;
13. Wystawianie zaświadczeń dla osób poszukujących danych dokumentów;
14. Uzgadnianie sposobów przechowywania i układania akt;
15. Analizowanie akt i przekwalifikowanie dokumentów.
16. Współpraca z Archiwum Państwowym;
17. Prowadzenie w formie pisemnej i elektronicznej rejestru faktur.
18. Monitoring i realizacja wydatków z poszczególnych paragrafów z podziałem na budżet i rachunek wydzielony.
19. Uzgadnianie realizacji wydatków z DBFO.
20. Prowadzenie archiwizacji i sprawozdawczości w zakresie wymienionym w pkt.1-2.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 80.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Data zakończenia: 31.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 2 333 PLN
Opis wynagrodzenia: Do wynagrodzenia doliczane: 20% premii + dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: fakturzystka
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Fakturzystka (wymagany staż - lata: 5)
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, kierunek: Księgowość/Archiwistyka
Znajomość języków:
- polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia:
- archiwizacja dokumentów
- Fakturowanie
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania: wyksztalcenie średnie: Księgowość/Archiwistyka; 5 lat doświadczenia zawodowego, umiejętność księgowania i archiwizowania dokumentów; biegła znajomość języka polskiego.
praca na 1/2 etatu w godz. 8:00-16:00.
Zgłoszenia: osobiste, e-mail: maria.jezierska@eduwarszawa.pl
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zespół Szkół im. M. Konarskiego
NIP: 5271032894
REGON: 000189032
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Okopowa 55a, 01-043 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
E-mail: maria.jezierska@eduwarszawa.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail