Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 08 sierpnia 2025 (piątek)

Inspektor ( wydział organizacyjny) - Sandomierz, świętokrzyskie

Data dodania: 2025-07-28
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Pracodawca: Urząd Miejski w Sandomierzu

Numer oferty: StPr/25/0403

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: a) udzielanie interesantom zgłaszającym się do Urzędu szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwienia zgłaszanych spraw
b) udzielanie pełnej informacji w zakresie rodzaju, miejscu i trybie załatwiania spraw, informacji o zakresie kompetencji i działania organów administracji publicznej oraz jednostek organizacyjnych na terenie miasta
c) pomoc w zakresie załatwiania w komórkach organizacyjnych Urzędu spraw przez osoby niepełnosprawne
d) przyjmowanie z Biura Obsługi Interesanta (BOI) korespondencji wpływającej do Urzędu i przekazywanie jej burmistrzowi miasta do dekretacji
e) rozdział pism zgodnie z dekretacją i przekazywanie ich do BOI
f) prowadzenie rejestru przyjęć interesantów i przekazywanie kart informacyjnych zgodnie z dekretacją
g) prowadzenie kalendarza spotkań burmistrza miasta
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 18.08.2025
Data zakończenia: 17.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania pożądane

Zawody:
  • Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe
b) staż pracy co najmniej 3 letni staż pracy
c) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych
d) brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe

Wymagania dodatkowe:
a) preferowane doświadczenie w urzędach, jednostkach administracji samorządowej
b) umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku
c) umiejętność obsługi Elektronicznego Obiegu Dokumentów
d) umiejętność stosowania odpowiednich przepisów
e) znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
f) samodzielność w realizacji zadań
g) znajomość regulacji prawnych z zakresu m.in.: samorządu gminnego, pracowników samorządowych, postępowania administracyjnego, regulaminu organizacyjnego Urzędu
h) wysoka kultura osobista i życzliwość w kontaktach interpersonalnych

Szczegóły oferty pracy na stronie BIP Urząd Miejski w Sandomierzu:
link: https://bip.um.sandomierz.pl/16593/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze.html

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Sandomierzu
NIP: 8641203132
REGON: 000523778
Krótki opis działalności gospodarczej: kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: www.bip.um.sandomierz.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marzena Wieczorek
Nr telefonu: 15 8154-196
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Kontakt z pracodawcą:
Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny
b) życiorys zawodowy- CV
c) kwestionariusz osobowy kandydata (do pobrania ze strony http://bip.um.sandomierz.pl)
d) kopie dyplomów, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających wykształcenie
e) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
f) oświadczenie stwierdzające, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
g) oświadczenie kandydata od kiedy może podjąć zatrudnienie
h) podpisana klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy dotycząca ochrony danych osobowych ( do pobrania ze strony BIP Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, zakładka: Bezpieczeństwo i Ochrona Danych Osobowych)
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, kwestionariusz osoby powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej ocenyformalnej.

Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne (w zamkniętych kopertach) należy składać w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, przy Placu Poniatowskiego 3 lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Sandomierzu w terminie do dnia 8 sierpnia 2025 r. z dopiskiem na kopercie: Dotyczy naboru na stanowisko inspektora (Wydział Organizacyjny).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

opublikowano: 2025-07-28
ostatnia aktualizacja: 2025-07-31
Komentarze
Polityka Prywatności