Numer oferty: StPr/25/0588
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Wyszyńskiego 3, 84-300 Lębork, powiat: lęborski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie akt osobowych pracowników MOPS, sporządzanie dokumentów kadrowych: zatrudnienia, zwolnień, zmian warunków pracy, awansów, urlopów, wynagrodzeń, nagród i odpraw itp.,; prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników MOPS, urlopów, nieobecności; nadzór nad ewidencją wyjść służbowych i prywatnych; organizacja badań medycyny pracy; prowadzenie ich dokumentacji i rejestru; przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu, sprawozdań m.in. do GUS i innych instytucji; prowadzenie list obecności pracowników MOPS i stażystów; obsługa zwolnień lekarskich i korespondencja z ZUS;Naliczanie wynagrodzeń , zasiłków, składek ZUS, podatków i sporządzanie list płac dla pracowników zatrudnionych na umowę o prace, umowy cywilno-prawne; obsługa systemu płacowego, kart wynagrodzeń, raportów ZUS
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 600 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa programów użytkowych pakietu Microsoft Office
- obsługa programów kadrowo-płacowych i programu "Płatnik"
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych;
3) niekaralność sądowa za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego;
4) nieposzlakowana opina;
5) wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata stażu pracy lub średnie i co najmniej 5 lat stażu
pracy;
6) praktyczna umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
1) Preferowany co najmniej trzy letni staż na takim samym lub podobnym stanowisku.
2) Znajomość aktualnych przepisów prawnych, warunkujących prawidłową realizację zadań
wynikających ze specyfiki stanowiska, w szczególności: ustawa o systemie ubezpieczeń
społecznych, ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawa o świadczeniach
pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawa
o pracowniczych planach kapitałowych, ustawa o cudzoziemcach, ustawy o pomocy
społecznej, ustawy ochronie danych osobowych, ustawa Kodeksu Pracy, ustawy kodeks
postępowania administracyjnego, ustawa o pracownikach samorządowych,
rozporządzenie w sprawie dokumentacji pracowniczej.
3) umiejętność:
- interpretacji aktów prawnych, w szczególności dotyczących kadr i płac
- analitycznego myślenia,
- znajomość obsługi programu PROGMAN PŁACE, KADRY, PRZELEWY,
PŁATNIK,
- sprawnej i efektywnej organizacji pracy,
- pracy w zespole,
- skrupulatność, odpowiedzialność, samodyscyplina, asertywność, konsekwentność,
komunikatywność, terminowość, odporność na stres, sumienność.
4) dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności World i Exel, oraz programów
niezbędnych do naliczania płac jak i ewidencjonowania czasu pracy pracowników
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W LĘBORKU
NIP: 8411338791
REGON: 005311029
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wyszyńskiego 3, 84-300 Lębork, powiat: lęborski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: ELWIRA CZERWONKA
Nr telefonu: 059 8634968
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty
a) podpisany życiorys z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,
b) podpisany list motywacyjny,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez
kandydata za zgodność z oryginałem),
d) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem),
e) oświadczenie kandydata o niekaralności o treści: Ja niżej podpisany /nazwisko
i imię, adres zamieszkania/ oświadczam, że nie byłam / byłem karany
za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przed żadnym sądem
sprawa karna przeciwko mojej osobie.
i dobrym stanie zdrowia,
f) oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: Posiadam dobry stan
zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku Inspektora ds. kadr
i płac w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Lęborku.
g) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
h) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (poświadczone
przez kandydata za zgodność z oryginałem),
i) oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny
w załączniku)
j) oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych o treści: Wyrażam
zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy
dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą
z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem PEiR
(UE z dnia 27 kwietnia 2016 roku.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie (pok. 112) Miejskiego
Ośrodka Pomocy Społecznej w Lęborku, ul. Wyszyńskiego 3 lub pocztą na adres MOPS-u
w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektor ds. kadr i płac.
Termin składania dokumentów do dnia 08.08.2025 r. do godz. 13.00 - liczy się data, godzina
wpływu do sekretariatu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lęborku.
Aplikacje, które wpłyną do MOPS-u po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji
Publicznej (https://mopslebork.bip.gov.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Lęborku ul. Wyszyńskiego 3.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon