Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 04 sierpnia 2025 (poniedziałek)

Inspektor ds. ekonomicznych i obsługi rad osiedli w biurze rady miasta - Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Data dodania: 2025-07-28
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Pracodawca: Urząd Miasta Olsztyna
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0829

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Wyzwolenia 30, 10-106 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Przygotowywanie i organizowanie zebrań wyborczych do samorządów osiedli.
2. Udzielanie pomocy merytorycznej i organizacyjnej radom osiedli.
3. Prowadzenie zbioru dokumentacji rad osiedli.
4. Koordynowanie współpracy i wzajemnych kontaktów z Prezydentem Olsztyna, komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi a organami samorządów osiedli.
5. Branie udziału w organizowaniu spotkań radnych Rady Miasta z samorządami osiedlowymi.
6. Uczestnictwo w posiedzeniach rad osiedli i zarządów osiedli, ilekroć wystąpi taka potrzeba.
7. Prowadzenie spraw budżetowych rad osiedli, w tym obsługiwanie systemów finansowych.
8. Przygotowywanie materiałów do zawierania umów na wykonanie usług, dostaw, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych.

Godziny pracy: pn -pt 6:30/8:00 -14:30/16
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Data zakończenia: 28.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 870 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie,
- Wykształcenie wyższe.
- Co najmniej 3 letni staż pracy.
- Znajomość przepisów prawa: Ustawa o samorządzie gminnym, Statut Miasta Olsztyna, Statut Rad Osiedli, Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa Prawo zamówień publicznych, Ustawa o ochronie danych osobowych
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe:
1. Wykształcenie wyższe o kierunku administracja lub prawo.
2. Co najmniej rok pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Olsztyna
NIP: 7390504751
REGON: 000594169
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: MARTA KILANOWSKA-LEBIEDZIŃSKA
Nr telefonu: 89 50 60 602
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - CV.
- List motywacyjny.
- Skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych.
- Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).
- Skan lub zdjęcie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania).

Termin składania oferty: 04-08-2025

Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon

opublikowano: 2025-07-28
ostatnia aktualizacja: 2025-08-01
Komentarze
Polityka Prywatności