Numer oferty: StPr/25/0877
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Bohaterów Getta 29, 57-400 Nowa Ruda, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego w formie elektronicznej w sekretariacie Wydziału Kryminalnego KP w Nowej Rudzie, prowadzenie elektronicznego rejestru śledztw i dochodzeń, elektronicznego rejestru odmów wszczęć, ewidencjonowanie i przekazywanie wyroków i druków KSIP.
2. Pobieranie poczty, przydzielanie spraw policjantom.
3. Sporządzanie spisów spraw, przekazywanie materiałów ostatecznie zakończonych do składnicy akt.
4. Przestrzeganie terminów spraw umorzonych wobec niewykrycia sprawcy przestępstwa przekazując je funkcjonariuszom po uprawomocnieniu.
5. Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem korespondencji Wydziału Kryminalnego KP w Nowej Rudzie.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 15.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie zawodowe 4-letnie
Uprawnienia:
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- dyspozycyjność
- umiejętność pracy zespołowej
- Obsługa komputera
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 1] : interpretacja przepisów
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: KOMENDA POWIATOWA POLICJI W KŁODZKU
NIP: 8960004780
REGON: 930156216
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: PL. F. CHOPINA 2, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Michalska
Nr telefonu: 478752236
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon