Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 08 sierpnia 2025 (piątek)

Podinspektor ds. budownictwa - Grębocice, dolnośląskie

Data dodania: 2025-07-25
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Pracodawca: Urząd Gminy Grębocice
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: preferowane inżynieria sanitarna, budownictwo

Numer oferty: StPr/25/1131

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Głogowska 3, 59-150 Grębocice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Ogólny zakres obowiązków na stanowisku pracy:
1. Przygotowywanie planów inwestycyjnych na rok budżetowy.
2. Wnioskowanie o zabezpieczenie środków finansowych na inwestycje. 3. Nadzorowanie i koordynowanie prac związanych z przygotowaniem zamówienia i odbiorem dokumentacji projektowej.
4.Nadzorowanie i koordynowanie współpracy z powiatowymi jednostkami w zakresie wymaganym do prawidłowego realizowania inwestycji i remontów. 5. Nadzorowanie i koordynowanie prac przygotowawczych oraz uczestniczenie w procedurach o udzielenie zamówienia publicznego na roboty inwestycyjne i remontowe.
6. Sprawdzanie dokumentacji projektowej pod względem prawidłowości oraz kompletności. 7. Reprezentowanie gminy w procesie inwestycyjnym od przekazania placu pod budowę do ostatecznego rozliczenia. 8. Nadzorowanie i sprawdzanie sporządzanych analiz i sprawozdań.
9. Nadzór nad realizacją postanowień wynikających z zapisów gwarancyjnych. 10. Koordynowanie prac związanych z organizowaniem i uczestniczeniem w przeglądach pogwarancyjnych.
11. Nadzorowanie i koordynowanie prac związanych z przygotowywaniem dokumentacji i wyłonieniem inspektorów nadzoru do poszczególnych zadań. 12. Sprawdzenie wzoru umowy na realizację zadania wraz z uzyskaniem weryfikacji pod względem prawnym. 13. Sprawdzenie wniosków aplikacyjnych na dofinansowanie inwestycji. 14. Nadzór nad wykonawstwem umów w zakresie zgodności z harmonogramem rzeczowo- finansowym.
15. Przygotowywanie dokumentacji z realizowanych obiektów budowlanych do eksploatacji użytkownikom w tym dokumentów PT.
16. Współpraca z biurem projektów oraz z biurem geodezyjnym w zakresie opracowywanych dokumentacji.
17. Współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie remontów i modernizacji zabytków.
18. Uzgodnienie dokumentacji technicznych w zakresie kolizji z drogami gminnymi.19. Koordynacja i uzgadnianie dokumentacji projektowej w Zespole Uzgadniania Dokumentacji w Starostwie Powiatowym w Polkowicach. 20. Dokonywanie w ramach zadań wskazanych w zakresie czynności i podejmowanych w oparciu o zamówienia publiczne, następujących czynności zastrzeżonych dla Kierownika Zamawiającego w postępowaniu oraz czynności
związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia : 1)opisanie przedmiotu zamówienia publicznego, 2)ustalenie wartości zamówienia publicznego lub jego części,3)opisanie sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4) określenie kryteriów oceny ofert,
21. Wykonywanie obowiązków związanych z przepisami dotyczącymi
obowiązkowego raportowania schematów podatkowych , o których mowa w art. 86a i następnych Ordynacji Podatkowej / dalej obowiązki MDR/ w szczególności :
1. Zapoznanie się z przepisami dotyczącymi obowiązków MDR.
2. Śledzenie zmian w przepisach dotyczących obowiązków MDR.
3. Kształcenie w zakresie obowiązków MDR w szczególności poprzez uczestniczenie w szkoleniach, lekturę fachowych periodyków bądź literatury.4. Stałe monitorowanie operacji gospodarczych oraz finansowych Gminy pod kątem obowiązków MDR oraz stałe monitorowanie wszelkich zdarzeń mogących wypełnić status schematu podatkowego oraz informowanie zespołu MDR o każdym podejrzeniu zaistnienia zdarzenia MDR.
5. Udzielanie informacji na temat operacji gospodarczych Gminy, co do których zachodzi podejrzenie, iż stanowią one zdarzenie rodzące obowiązki MDR. 6. Bieżące monitorowanie i analiza przestrzegania przepisów dotyczących MDR oraz zasad postępowania określonych w procedurze. 22. Nadzór i realizacja budżetu gminy zgodnie z planem finansowy. Angażowanie środków finansowych w ramach posiadanego planu finansowego w programie Zaangażowanie.
23. Realizacja innych zadań ustalonych w uchwałach Rady Gminy i zarządzeń Wójta lub zleconych przez Wójta oraz przez Skarbnika Gminy. 24. Ścisła współpraca z Gminnym Centrum Zarządzania Kryzysowego dotycząca wykonywania zadań obronnych oraz zadań z zakresu zarządzania kryzysowego 25. Wykonywanie sprawozdań rocznych z sieci dróg oraz kanalizacji deszczowej. 26. Uzgadnianie lokalizacji urządzeń w pasie drogowym oraz lokalizacji zjazdów
27. Zlecenie kontroli dróg.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 do 6 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: inspektor budowlany
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: preferowane inżynieria sanitarna, budownictwo
Uprawnienia:
  • Prawo jazdy kat. B
  • znajomość obsługi Microsoft Office
  • Obsługa uzrądzeń biurowych

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, prawo zamówień publicznych,
znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego.
Doświadczenie zawodowe: minimum 2-letni staż pracy

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy Grębocice
NIP: 6931613914
REGON: 005393360
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Głogowska 3, 59-150 Grębocice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: EDYTA JAKUBOWSKA-LEŚNIAK
Nr telefonu: 768315501
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon

opublikowano: 2025-07-25
ostatnia aktualizacja: 2025-07-30
Komentarze
Polityka Prywatności