Numer oferty: StPr/25/0393
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Steyera 28, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) kierowanie pracą kancelarii;
2) prawidłowa realizacja zadań przez kancelarię;
3) nadzór nad obiegiem materiałów niejawnych międzynarodowych;
4) kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania materiałów międzynarodowych;
5) gromadzenie dokumentów zgodnie z przepisami o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz z dekretacjami wykonawców odpowiedzialnych za załatwienie sprawy;
6) prowadzenie wykazu kancelarii tajnych międzynarodowych i punktów kontroli informacji niejawnych międzynarodowych funkcjonujących w Resorcie Obrony Narodowej;
7) systematyczne pogłębianie wiedzy specjalistycznej;
8) udział w opracowaniu i aktualizacji Regulaminu kancelarii tajnej międzynarodowej i Regulaminu Czytelni kancelarii tajnej międzynarodowej;
9) kontrola przestrzegania właściwego wytwarzania i oznakowania klauzulami tajności dokumentów niejawnych sporządzanych przez wykonawców (wykonawców technicznych);
10) kompletowanie i aktualizacja niezbędnego zbioru przepisów bezpieczeństwa dotyczących ochrony informacji niejawnych międzynarodowych;
11) egzekwowanie od osób posiadających dostęp do informacji niejawnych międzynarodowych zapoznania się z zasadami bezpieczeństwa tych informacji oraz dopilnowanie pisemnego potwierdzenia tego faktu;
12) uczestniczenie, w pierwszym kwartale każdego roku kalendarzowego, w kontroli okresowej ewidencji materiałów i obiegu dokumentów zawierających informacje niejawne w Dowództwie;
13) współpraca w organizowaniu i prowadzeniu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych międzynarodowych;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 246 PLN
Opis wynagrodzenia: 4409 zł wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa 19%) oraz dodatek za wysługę lat z zależności od stażu pracy.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie: średnie - 5 lat stażu pracy, wyższe - 3 lata stażu pracy.
Doświadczenie zawodowe: preferowany ogólny staż pracy - do 25 lat, doświadczenie na podobnym stanowisku pracy będzie dodatkowym atutem.
Umiejętności - uprawnienia: Umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organiozacja pracy, odpowiedzialność, zaangażowanie, samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność obsługi pakietu MS OFFICE, niekaralność.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: JEDNOSTKA WOJSKOWA 2454
NIP: 8550005892
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Steyera 28, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Czarnecka
Nr telefonu: 261242432
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Kontak z pracodawcą:
Pisemna - adres do korespondencji: Jednostka Wojskowa Nr 2454, ul. Steyera 28, 72-600 Świnoujście z dopiskiem "Oferta pracy - Kierownik Kancelarii - Wydział Ochrony Informacji Niejawnych".
kontakt telefoniczny Sekcja Personalna Anna Czarnecka - tel. 261242432
Wymagane dokumenty:
- CV
- oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon