Numer oferty: StPr/25/0584
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: WOJSKA POLSKIEGO 4, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej dochodów własnych Powiatu i Starostwa Powiatowego księgowanie przypisów, wpłat, odsetek, windykacja zaległości oraz sporządzanie sprawozdawczości budżetowej w zakresie dochodów;
2. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej dochodów Skarbu Państwa księgowanie przypisów, wpłat, odsetek, windykacja zaległości oraz sporządzanie sprawozdawczości budżetowej w zakresie dochodów Skarbu Państwa;
3. Rozliczanie dochodów Skarbu Państwa i terminowe przekazywanie dochodów do Urzędu Wojewódzkiego;
4. Wystawianie faktur VAT w zakresie dochodów Starostwa dla osób fizycznych i prawnych, prowadzenie rejestru VAT w zakresie dochodów i wydatków Starostwa i Skarbu Państwa oraz przygotowywanie deklaracji JPK_V7 ze Starostwa;
5. Prowadzenie korespondencji z bankiem obsługującym Starostwo, zwroty wadium oraz kontrola prawidłowości naliczania odsetek przez bank;
6. Weryfikacja dokumentów wpływających do Wydziału Finansów pod względem formalno-rachunkowym, dekretacja dokumentów, przekazywanie dokumentów do wydziałów oraz monitorowanie zwrotu,
7. Wycena inwentaryzacji rocznej;
8. Zastępstwo wyznaczonego pracownika;
9. Udział w przygotowaniu Budżetu Powiatu i planu finansowego Starostwa na dany rok budżetowy;
10. Prawidłowe przechowywanie i archiwizacja dokumentów księgowych.
Indormacje o naborze:
https://bip.powiat-szamotuly.pl/artykul/nabor-na-stanowisko-inspektora-w-wydziale-finansow-starostwa-powiatowego-w-szamotulach
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- praca w zespole
- dokładność, samodzielność
- komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Pozostałe wymagania
Uprawnienia:
- mile widziane doświadczenie w administracji samorządowej lub rządowej
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1) posiadanie wykształcenia wyższego lub średniego, w przypadku wykształcenia wyższego wymagany jest 3 letni staż pracy, a w przypadku wykształcenia średniego wymagany jest 5 letni staż pracy
2) posiadanie obywatelstwa polskiego,
3) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
6) posiadanie nieposzlakowanej opinii.
Wymagania dodatkowe:
1) bardzo dobra znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,
2) mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub rządowej,
3) znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych,
4) zaangażowanie, kreatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
5) systematyczność, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność,
6) odporność na stres.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W SZAMOTUŁACH
NIP: 7871812874
REGON: 631277003
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: WOJSKA POLSKIEGO 4, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 612928705
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane
kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
3)kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa
pracy, aktualne zaświadczenia),
4)kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie służby
przygotowawczej oraz zaświadczenie o zdanym egzaminie (jeżeli
kandydat posiada),
5)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem
sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
6)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o korzystaniu z pełni
praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności
prawnych,
7)oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwwskazań
do pracy na ww. stanowisku,
8)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 10
maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Szamotułach (kancelaria-pok. nr 003, budynek C) lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Szamotułach,
ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły.
Dokumenty powinny być uporządkowane w sposób chronologiczny zgodnie z ogłoszeniem o naborze i opatrzone podpisem kandydata.
Oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem "Nabór na stanowisko inspektora w Wydziale Finansów"
Termin składania ofert upływa w dniu 14.08.2025r. o godzinie 14:00.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej i na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Szamotulskiego:
https://bip.powiat-szamotuly.pl/
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon