Numer oferty: StPr/25/0235
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Adama Mickiewicza 8, 57-100 Strzelin, powiat: strzeliński, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa sekretariatu, centrali telefonicznej i kserokopiarki. Organizacja i obsługa spotkań, wizyt, narad i posiedzeń z udziałem kierownika Centrum. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji. Ewidencjionowanie druków ścisłego zarachowania.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 780 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Biegła obsługa komputera, programów WORD, EXEL, poczty elektronicznej.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Centrum Usług Komunalnych i Technicznych w Strzelinie
NIP: 9141535802
REGON: 020659321
Krótki opis działalności gospodarczej: Zarządzanie nieruchomościami wykonywanena zlecenie, prace związane utrzymaniem czystości na terenie miasta
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Adama Mickiewicza 8, 57-100 Strzelin, powiat: strzeliński, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marzena Prescha
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV