Numer oferty: StPr/25/0583
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: WOJSKA POLSKIEGO 4, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań w zakresie prowadzenia spraw w szczególności:
1) dotyczących wniosków o pozwolenie na budowę lub rozbiórkę weryfikacja wniosków, nakładanie obowiązku usunięcia nieprawidłowości i uzupełnienia braków, przygotowywanie decyzji udzielających bądź odmawiających pozwolenia na budowę lub rozbiórkę obiektu budowlanego oraz zatwierdzających projekty budowlane,
2) przygotowywania decyzji zmieniających oraz decyzji o przeniesieniu pozwolenia na budowę,
3) przyjmowania zgłoszeń budowy obiektów budowlanych i robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę,
4) potwierdzania spełnienia wymagań samodzielnego lokalu mieszkalnego dla celów ustanowienia odrębnej własności lokali,
5) współdziałania z organami nadzoru budowlanego oraz samorządami gmin powiatu oraz innymi organami w zakresie spraw przez siebie prowadzonych,
6) zapewnienia sprawnej, terminowej, uprzejmej i kompetentnej obsługi interesantów.
Nabór:
https://bip.powiat-szamotuly.pl/artykul/nabor-na-stanowisko-podinspektora-w-wydziale-architektury-i-budownictwa-starostwa-powiatowego-w
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy przy stażu powyżej 5 lat
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: urzędnik do spraw udzielania pozwoleń na budowę
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: techniczne
Uprawnienia:
- doświadczenie w administracji samorządowej lub rządowej (wymagany staż - lata: 2)
- komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- dokładność, samodzielność
- praca w zespole
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe (preferowane techniczne),
2) posiadanie obywatelstwa polskiego,
3) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
6) posiadanie nieposzlakowanej opinii.
Wymagania dodatkowe:
1) co najmniej 2 lata pracy w administracji samorządowej lub rządowej,
2) znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego,
3) dobra znajomość obsługi komputera wraz z Microsoft Office i innych urządzeń biurowych,
4) umiejętność argumentacji oraz samodzielnego rozwiązywania problemów,
5) zaangażowanie, kreatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
6) systematyczność, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność,
7) odporność na stres.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W SZAMOTUŁACH
NIP: 7871812874
REGON: 631277003
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: WOJSKA POLSKIEGO 4, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 612928705
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane
kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
3)kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa
pracy, aktualne zaświadczenia),
4)kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie służby
przygotowawczej oraz zaświadczenie o zdanym egzaminie (jeżeli
kandydat posiada),
5)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem
sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
6)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o korzystaniu z pełni
praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności
prawnych,
7)oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwwskazań
do pracy na ww. stanowisku,
8)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 10
maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Szamotułach (kancelaria-pok. nr 003, budynek C) lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Szamotułach,
ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły.
Dokumenty powinny być uporządkowane w sposób chronologiczny zgodnie z ogłoszeniem o naborze i opatrzone podpisem kandydata.
Oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem "Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Architektury i Budownictwa.
Termin składania ofert upływa w dniu 14.08.2025r. o godzinie 14:00.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej i na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Szamotulskiego:
https://bip.powiat-szamotuly.pl/
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon