Numer oferty: StPr/25/0618
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: zbywanie nieruchomości, w tym sprzedaż oraz oddawanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości bądź lokali mieszkalnych lub użytkowych w drodze przetargowej;
kontrolowanie zagospodarowania terenu w zakresie zgodności z zawartymi umowami oraz podejmowanie stosownych czynności w razie naruszeń postanowień umownych;
wykonywanie prawa pierwokupu nieruchomości na rzecz Gminy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 do 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze zależne od wykształcenia i doświadczenia kandydata, a także od objętego stanowiska służbowego. W niniejszym naborze przewiduje się zatrudnienie na jedno z następujących stanowisk: młodszy referent, referent, starszy referent, podinspektor, specjalista, inspektor, starszy specjalista, starszy inspektor;
dodatek stanowiskowy w wysokości od 100 do 300 zł brutto
dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od stażu pracy;
wypłacane raz w roku dodatkowe wynagrodzenie, tzw. trzynasta pensja;
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Uprawnienia:
- obsługa komputera i programów MS Office
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 2] : znajomość przepisów prawa
[Umiejętność 1] : umiejętność obsługi komputera na poziomie średniozaawansowanym (MS Office Word i Excel)
[Inne] : posiadanie obywatelstwa polskiego
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznyc
brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne;
nieposzlakowana opinia;
wykształcenie średnie o profilu geodezyjnym;
umiejętność obsługi komputera na poziomie średniozaawansowanym (MS Office Word i Excel);
znajomość przepisów prawa
Wymagania niezbędne:
posiadanie obywatelstwa polskiego;
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne;
nieposzlakowana opinia;
wykształcenie średnie o profilu geodezyjnym
umiejętność obsługi komputera na poziomie średniozaawansowanym (MS Office Word i Excel);
znajomość przepisów prawa w zakresie:
1) ustawy o gospodarce nieruchomościami (w zakresie działu I, działu II rozdziału 1, 2, 3, 4, 7, 8, działu III rozdziału 3);
2) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości;
3) ustawy Kodeks Cywilny (w zakresie umów użytkowania wieczystego, własności, służebności);
wymagane kompetencje na zajmowanym stanowisku: umiejętność stosowania odpowiednich przepisów prawa, skrupulatność, terminowość, samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów na swoim stanowisku pracy.
Dodatkowym atutem będzie:
wykształcenie wyższe o kierunku: geodezja, gospodarka nieruchomościami, gospodarka miejska;
studia podyplomowe z zakresu gospodarki nieruchomościami lub szacowania nieruchomości;
ogólna znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o samorządzie gminnym, powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów z zakresu ochrony danych osobowych.
Pracodawca oferuje:
stabilne zatrudnienie - umowa o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy;
wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 4 800 5 500 zł brutto zależne od wykształcenia i doświadczenia kandydata, a także od objętego stanowiska służbowego. W niniejszym naborze przewiduje się zatrudnienie na jedno z następujących stanowisk: młodszy referent, referent, starszy referent, podinspektor, specjalista, inspektor, starszy specjalista, starszy inspektor;
dodatek stanowiskowy w wysokości od 100 do 300 zł brutto;
dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od stażu pracy;
wypłacane raz w roku dodatkowe wynagrodzenie, tzw. trzynasta pensja;
elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (od 7:00 do 9:00);
zwolnienia od pracy w celu załatwienia ważnej sprawy osobistej;
możliwość rozwoju w ramach podnoszenia kwalifikacji zawodowych (szkolenia, kursy, studia); świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS);
dofinansowanie do karnetów sportowych;
możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego oraz Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej;
dofinansowanie zakupu okularów korygujących wzrok.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Ruda Śląska
NIP: 6412532399
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Bartosz Pilny
Nr telefonu: 322449048
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: WYMAGANE DOKUMENTY
wypełniony kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie; wraz z oświadczeniami o nieposzlakowanej opinii a także o zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku skazania (formularze dostępne w BIP Urzędu Miasta Ruda Śląska - www.rudaslaska.bip.info.pl lub w Wydziale Kadr, pokój 119, 120);kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie określone w tym ogłoszeniu; mile widziane kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectw pracy)
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, w siedzibie Urzędu Miasta (plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska), w Biurze Obsługi Mieszkańców na parterze budynku, w terminie do dnia 8 sierpnia 2025 r. do godziny 14:00 z dopiskiem: stanowisko ds. gospodarowania nieruchomościami (AG);
oferty kandydatów, które wpłyną do Urzędu Miasta po upływie określonego terminu, nie będą rozpatrywane;
listy kandydatów zakwalifikowanych do kolejnych etapów naboru będą publikowane w BIP, wg numerów ewidencyjnych nadawanych ofertom w Biurze Obsługi Mieszkańców.
Link do ogłoszenia: https://rudaslaska.bip.info.pl/dokument,iddok,86860,idmp,3359,r,o
, Termin: do dnia 08.08.2025r.