Numer oferty: StPr/25/1030
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 86-341 Świecie nad Osą, powiat: grudziądzki, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie spraw z zakresu nazewnictwa miejscowości, numeracji porządkowej nieruchomości.
2. Prowadzenie rejestru dokumentacji gruntów mienia gminnego.
3. Prowadzenie całości spraw związanych ze sprzedażą nieruchomości gminnych i nabywaniem nieruchomości na rzecz Gminy.
4. Wywłaszczanie nieruchomości na rzecz Gminy.
5. Przekazywanie w użytkowanie wieczyste, użyczenie, użytkowanie, najem lokali użytkowych, dzierżawę zasobów gminnych osobom fizycznym oraz innym podmiotom.
6. Prowadzenie spraw związanych z wydzierżawianiem nieruchomości stanowiących własność Gminy, w tym określanie warunków dzierżaw i naliczania należności.
7. Tworzenie zasobów gruntów komunalnych, zarządzanie tymi zasobami ustalenie cen wyjściowych działek we współpracy z biegłymi.
8. Przygotowywanie dokumentów do przeniesienia prawa własności nieruchomości.
9. Ujawnienie prawa własności mienia komunalnego w księdze wieczystej.
10. Ustalenie opłat rocznych za użytkowanie wieczyste, zarząd i użytkowanie nieruchomości.
11. Bieżące monitorowanie dostępności funduszy umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych krajowych i zagranicznych w tym z Unii Europejskiej.
12. Pozyskiwanie i rozliczanie środków zewnętrznych krajowych i zagranicznych.
13. Przygotowywanie przy współpracy z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, jednostkami organizacyjnymi wniosków aplikacyjnych i koordynacja ich bieżącej obsługi.
14. Prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej pozyskiwania funduszy od chwili przygotowywania wniosku do jego rozliczenia i sporządzanie wymaganej sprawozdawczości.
15. Realizacja ustawy o zamówieniach publicznych przy wykonywaniu zadań.
16. Stała współpraca z instytucjami udzielającymi wsparcia.
17. Prowadzenie spraw związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości.
18. Prowadzenie spraw związanych z podziałami i rozgraniczeniami nieruchomości.
19. Wykonywanie innych poleceń i zadań zleconych przez Wójta lub bezpośredniego przełożonego
20. Bezwzględne zastępstwo na sąsiednim stanowisku pracy w czasie nieobecności pracownika.
21. Zapewnienie właściwej i terminowej realizacji poleceń Wójta.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Obsługa komputera - pakiet MS Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe 3 - letnie- w przypadku wykształcenia wyższego , 5-letnie w przypadku wykształcenia średniego.
Preferowane wykształcenie budowlane, administracja lub pokrewne, dodatkowym atutem będzie doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych. Znajomość zagadnień z zakresu: ustawy Prawo budowlane, ustawy o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, Prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych. Umiejętność obsługi pakietu biurowego (edytor, arkusz kalkulacyjny). Odpowiedzialność, samodzielność, sumienność, opanowanie, bezstronność, komunikatywność.
Więcej informacji na temat naboru : BIP gminy Świecie nad Osą: https://www.swiecienadosa.4bip.pl/index.php?idg=18&id=98&x=2
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy w Świeciu n/Osą
NIP: 8761909372
REGON: 000542451
Krótki opis działalności gospodarczej: kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 86-341 Świecie nad Osą, powiat: grudziądzki, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
E-mail: gmina@swiecienadosa.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny,
2. życiorys CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe,
6. kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenia o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę,
7. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
8. Oświadczenie kandydata o przetwarzaniu danych osobowych oraz wykorzystaniu wizerunku wg załącznika Nr 1,
9. oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną RODO wg załącznika Nr 2,
10. oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku,
11. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązana do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
List motywacyjny, życiorys, kwestionariusz osobowy, klauzula informacyjna oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Opisane kserokopie dokumentów za zgodność z oryginałem może dokonać własnoręcznie kandydat.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail