Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 01 sierpnia 2025 (piątek)

Inspektor ds. organizacyjno - administracyjnych r87/1763-805/25 - Włocławek, kujawsko-pomorskie

Data dodania: 2025-07-22
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Pracodawca: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni we Włocławku
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1768

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: ZIELNA 13/21, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie ewidencji wyposażenia i przedmiotów nietrwałych stanowiących mienie Zarządu;
2) sporządzanie spisów z natury;
3) przyjmowanie zgłoszeń w sytuacji przenoszenia składników majątku pomiędzy użytkownikami;
4) przeprowadzanie doraźnej inwentaryzacji;
5) bieżące uaktualnianie danych ewidencyjnych w oparciu o wyniki inwentaryzacji, protokoły kasacyjne i zgłoszenia przemieszczenia składników majątku;
6) zabezpieczanie informacji wizualnej dla interesantów;
7) organizowanie zaopatrzenia w urządzenia, sprzęty techniczne i biurowe, materiały biurowe, pieczęcie urzędowe, pieczątki pracownicze;
8) przygotowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego niezbędnych do działalności Zarządu;
9) prowadzenie całokształtu spraw związanych z dostawą mediów, usług, obsługą zawartych umów, administrowaniem pomieszczeniami Zarządu, w tym zapewnienie działania instalacji łączności oraz urządzeń biurowych, zapewnienie czystości, porządku, ogrzewania oraz zagospodarowania pomieszczeń, zapewnienie zabezpieczenia mienia;
10) prowadzenie ewidencji wykorzystania materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych urządzeń biurowych;
11) prowadzenie rejestru wydanych pieczęci, pieczątek i kluczy
12) zakup literatury fachowej, czasopism na potrzeby pracowników Zarządu oraz prowadzenie rejestrów tych zakupów;
13) weryfikacja, opisywanie i rozliczanie faktur;
14) prowadzenie składnicy akt w szczególności: przyjmowanie dokumentacji na podstawie protokołu zdawczo odbiorczego do składnicy akt, współpraca z komórkami organizacyjnymi Zarządu w zakresie przygotowania akt do składnicy akt, udostępnianie dokumentacji na potrzeby pracowników Zarządu, inicjowanie brakowania akt kat. B w uzgodnieniu z archiwum państwowym,
15) prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem dyscypliny pracy (weryfikacja list obecności, książki wyjść służbowych i prywatnych w godzinach pracy, ewidencjonowanie nieobecności w kartach czasu pracy);
16) sporządzanie upoważnień wewnętrznych na potrzeby pracowników Zarządu oraz ich ewidencja;
17) prowadzenie spraw z zakresu szkoleń i doskonalenia zawodowego dla pracowników;
18) prowadzenie dokumentacji kontroli zarządczej;
19) wykonywanie zastępstwa za Panią Agnieszkę Złowodzką w zakresie obsługi Sekretariatu Zarządu;
20) wykonywanie innych zadań i poleceń przełożonych dotyczących pracy, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę.
Szczegóły oferty pracy BIP: https://tiny.pl/qn7bc9wy
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 35.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 140.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Data zakończenia: 28.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 950 PLN
Opis wynagrodzenia: + plus dodatek stażowy (od 5-20%)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • Prawo jazdy kat. B

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1) wymagania niezbędne:
a) wykształcenie: wyższe magisterskie;
b) staż pracy: minimum 3 lata;
c) znajomość przepisów: przepisów ustawy o samorządzie gminnym, przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów ustawy kodeks pracy, przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa prawo zamówień publicznych, przepisów dotyczących instrukcji kancelaryjno - archiwalnej, przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, przepisów ustawy o finansach publicznych;
d) prawo jazdy kat. B;
e) obywatelstwo polskie;
f) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
g) niekaralność/brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
h) nieposzlakowana opinia;
2) wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku wskazane;
b) biegła znajomość programów biurowych (pakiet Mircosoft Office, Exel,), urządzeń biurowych;
c) znajomość zagadnień z zakresu administracji publicznej: podpis elektroniczny, elektroniczne zarządzanie dokumentacją, Profil Zaufany itp.;
d) umiejętności zawodowe: umiejętności analityczne, identyfikacja problemów formułowanie rozwiązań, umiejętność formułowania pism, umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji zawodowych;
e) predyspozycje osobowościowe:
- umiejętność planowania, organizowania i priorytetyzowania zadań, aby efektywnie wykorzystywać czas,
- samodzielność,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- sumienność,
- zdolność do generowania nowych pomysłów i rozwiązań, myślenia nieszablonowego,
- postawa etyczna.
Szczegóły oferty pracy BIP: https://tiny.pl/qn7bc9wy

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni we Włocławku
NIP: 8883143333
REGON: 384814038
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: ZIELNA 13/21, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Tomasz Celmer
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Szczegóły oferty pracy BIP: https://tiny.pl/qn7bc9wy
1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
2) własnoręcznie podpisany życiorys (CV);
3) wypełniony i własnoręcznie podpisany oryginalny kwestionariusz osobowy;
4) własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
a) posiadanym obywatelstwie polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
c) niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydata na wolne stanowisko urzędnicze zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
d) nieposzlakowanej opinii;
5) własnoręcznie podpisana klauzula zgody i klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy zawierająca wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zwartych w dokumentach aplikacyjnych, niezbędnych do realizacji procedury naboru;
6) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
7) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę;
8) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
6. Termin, miejsce i forma składania dokumentów:
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać:
a) osobiście w siedzibie Miejskiego Zarządu Dróg i Zieleni we Włocławku, ul. Zielna 13/21, pokój nr 111 (Sekretariat);
b) przesłać pocztą na adres:
Miejski Zarząd Dróg i Zieleni we Włocławku, ul. Zielna 13/21, 87-800 Włocławek
lub
c) przesłać za pomocą środków komunikacji elektronicznej, z zastrzeżeniem, iż przesłane w formie elektronicznej dokumenty aplikacyjne muszą być uwierzytelnione przy użyciu mechanizmów określonych w art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
2) Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Miejskiego Zarządu Dróg i Zieleni we Włocławku lub przesłane pocztą powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z podaniem oznaczenia, jakiego naboru dotyczą.
3) Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie do dnia 01 sierpnia 2025 r.
4) O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do Miejskiego Zarządu Dróg i Zieleni we Włocławku lub data stempla pocztowego.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny

opublikowano: 2025-07-22
ostatnia aktualizacja: 2025-07-25
Komentarze
Polityka Prywatności