Numer oferty: StPr/25/0393
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Ignacego Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń,
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych z zakresu zadań Wydziału,
- przygotowywanie dokumentacji na wyłonienie wykonawców prac geodezyjnych, wycen nieruchomości, zmiany klasoużytków oraz innych prac z zakresu zadań Wydziału,
- przygotowywanie zleceń i umów z zakresu zadań Wydziału,- przygotowywanie dokumentów dla prowadzonych postępowań sądowych,
- opisywanie faktur, poleceń zapłaty oraz innych dokumentów księgowych,
- prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości,
- prowadzenie spraw z zakresu obrotu nieruchomościami: sprzedaży, zamiany, oddania
w użytkowanie wieczyste, w najem, dzierżawę, użyczenia, oddania w trwały zarząd, obciążania ograniczonymi prawami rzeczowymi, wnoszenia jako wkłady niepieniężne (aporty) do spółek,
- nabywanie nieruchomości do gminnego zasobu nieruchomości,
- prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem wieczystym,
- prowadzenie spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego
w prawo własności,
-prowadzenie spraw związanych z trwałym zarządem,
-prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem służebności gruntowych i służebności przesyłu, - prowadzenie spraw z zakresu pierwokupu nieruchomości,
- prowadzenie spraw z zakresu zwrotu udzielonych bonifikat,
- prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem wysokości odszkodowań za grunty, które z mocy prawa stały się własnością Gminy Bogatynia,
- wydawanie zaświadczeń zezwalających na wykreślenie z ksiąg wieczystych hipotek i obciążeń ustanawianych na rzecz Gminy Bogatynia,
- regulowanie stanu prawnego nieruchomości, w tym m.in. regulowanie i zakładanie ksiąg wieczystych,
- wnioskowanie o wyłączenie gruntów z produkcji rolniczej.
PROCEDURA KONKURSOWA :
wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w Kancelarii Urzędu lub przesłać pocztą w terminie do dnia 04.08.2025 do godz. 12.00 ( liczy się data wpływu do tut. Urzędu) na adres: Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze młodszego referenta ds. gospodarki nieruchomościami w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni;
WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE :
https://bip.bogatynia.pl/kategorie/208-oferty-pracy/artykuly/1601-ogloszenie-o-naborze-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-mlodszego-referenta-ds-gospodarki-nieruchomosciami-w-urzedzie-miasta-i-gminy-w-bogatyni?lang=PL
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie średnie, wymagania dodatkowe: preferowane doświadczenie zawodowe w jednostce administracji publicznej, znajomość powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności: ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa Kodeks Cywilny, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów, ustawa o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, mile widziana znajomość oprogramowania Proton, znajomość oprogramowania Microsoft Office, sprawna organizacja pracy, umiejętność podejmowania decyzji, sumienność, terminowość, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, rzetelność, odporność na stres.
WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE :
https://bip.bogatynia.pl/kategorie/208-oferty-pracy/artykuly/1601-ogloszenie-o-naborze-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-mlodszego-referenta-ds-gospodarki-nieruchomosciami-w-urzedzie-miasta-i-gminy-w-bogatyni?lang=PL
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIASTA I GMINY W BOGATYNI
NIP: 6150030425
REGON: 000525027
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Ignacego Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marta Bąk
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE :
https://bip.bogatynia.pl/kategorie/208-oferty-pracy/artykuly/1601-ogloszenie-o-naborze-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-mlodszego-referenta-ds-gospodarki-nieruchomosciami-w-urzedzie-miasta-i-gminy-w-bogatyni?lang=PL
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do dnia 04.08.2025 do godz. 12.00