Numer oferty: StPr/25/0861
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie drogownictwa zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i posiadanymi uprawnieniami,
sporządzanie przedmiarów i kosztorysów, współpraca przy określaniu zakresu dokumentacji projektowo-kosztorysowej i danych wyjściowych do projektowania,
współudział na etapie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
współpraca przy weryfikacji dokumentacji projektowej pod względem rzeczowym, kompletności i czytelności dla wykonawcy robót budowlanych,
weryfikacja pod względem zgodności z dokumentacją projektową i sprawdzenia zakresu ujętych robót w przedmiarze,
udział w odbiorach dokumentacji projektowo-kosztorysowej i odbiorach technicznych zadań,
planowanie i nadzorowanie remontów kapitalnych,
planowanie, przygotowywanie dokumentów do rozpoczęcia realizacji zadań inwestycyjnych, przygotowywanie i uczestnictwo w postępowaniach o udzielenie zamówień na prace projektowe i wykonanie robót budowlanych,
koordynowanie i nadzorowanie postępu prac projektowych, zleconych do opracowania,
redagowanie i przygotowywanie pism,
weryfikacja kosztorysów ofertowych i powykonawczych.
Umowa na czas określony 6 miesięcy.DOSTEPNE INFORMACJE NA STRONIE:https://bedzin.bip.info.pl/dokument,iddok,20565,idmp,107,r,r
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 7 542 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, techniczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne,
uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie,
znajomość obsługi programu do kosztorysowania np. NORMA,
bardzo dobra znajomość ustawy Prawo budowlane,
bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, Word, Excel, Open Office),
pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,
umiejętność analizy przepisów prawnych,
umiejętność analizy dokumentacji technicznej i kosztorysowej,
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z zapisami art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 1135) pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej (art. 5 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 409).
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W BĘDZINIE
NIP: 6250014503
REGON: 000515649
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marta Tokarz
Nr telefonu: 32 267 92 23
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Kserokopie wszystkich dokumentów, składanych w ramach konkursu, powinny zostać potwierdzone własnoręcznie przez kandydatów za zgodność z oryginałem. Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty i utratę szansy przejścia do kolejnego etapu konkursu.
Zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 roku o języku polskim, w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem Oferta na stanowisko urzędnicze w Wydziale Inwestycji w Biurze Obsługi Klienta, w budynku Urzędu Miejskiego w Będzinie (parter) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 lipca 2025 roku do godz. 15.30. Dostępne informacje na stronie:https://bedzin.bip.info.pl/dokument,iddok,20565,idmp,107,r,r
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Oferty należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem Oferta na stanowisko urzędnicze w Wydziale Inwestycji w Biurze Obsługi Klienta, w budynku Urzędu Miejskiego w Będzinie (parter) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 lipca 2025 roku do godz. 15.30.
DOSTĘPNE INFORMACJE NA STRONIE:https://bedzin.bip.info.pl/dokument,iddok,20565,idmp,107,r,r