Numer oferty: StPr/25/08019
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Szegedyńska 9A, 01-957 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) obsługa nagłośnienia i oświetlenia sali teatralnej podczas wydarzeń kulturalnych, edukacyjnych, artystycznych,
2) pomiar i analiza parametrów akustycznych, doradztwo adaptacyjne w zakresie działania nagłośnienia i oświetlenia,
3) konserwacja i serwis sprzętu nagłośnieniowego, sprzętu audio i oświetleniowego w sali teatralnej,
4) szkolenia dla personelu z zakresu akustyki i oświetlenia w ramach potrzeb wewnętrznego działania Sali teatralnej w tym zakresie,
5) współpraca z nauczycielami, kierownikiem gospodarczym, artystami, kontrahentami wynajmującymi salę teatralną w zakresie działania nagłośnienia i oświetlenia sali teatralnej podczas uroczystości,
6) monitorowanie stanu technicznego sali teatralnej pod względem akustycznym i oświetleniowym,
7) prowadzenie dokumentacji potrzeb sprzętowych do sali teatralnej i przekazywanie zapotrzebowania do kierownika gospodarczego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: inżynier akustyk
Typ propozycji: praca stała, praca w wolne dni
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Inżynier akustyk (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Dozór nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV
Wymagania pożądane
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania konieczne:
1) wykształcenie wyższe w zakresie dziennikarstwo, akustyka lub inżynieria dźwięku,
2) minimum 2 lata doświadczenia w obsłudze nagłośnienia i oświetlenia wydarzeń artystycznych,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na powyższym stanowisku,
5) gotowość pracy w systemie zmiennych godzin dopasowanych do harmonogramu wydarzeń,
6) uprawnienia elektryczne niezbędne do obsługi sali teatralnej tj. SEP do 1KV.
Wymagania pożądane:
1) znajomość obsługi komputera,
2) znajomość systemu eduwarszawa.pl
3) umiejętność pracy w zespole,
4) komunikatywność, systematyczność, uczciwość, dokładność, odporność na stres.
Informacja o warunkach zatrudnienia na danym stanowisku:
Miejsce pracy: praca w budynku jednopiętrowym. Budynek jest wyposażony w windę. Drzwi i korytarze o szerokości nie umożliwiającej poruszanie się na wózku. Toaleta dostosowana do wymogów osoby poruszającej się na wózku. Praca w miejscu niedostępnym na wózku.
Stanowisko pracy: Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy urządzeniach nagłośnieniowych i oświetleniowych w sali teatralnej BCEK. Na stanowisku pracy pracownik
będzie wykonywał także prace związane z działalnością edukacyjną, kulturalną i administracyjna sali teatralnej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla kandydata do pracy ( załącznik do ogłoszenia),
2) własnoręcznie podpisane curriculum vitae (CV),
3) własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje,
5) oświadczenie o:
- posiadanym obywatelstwie,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy przez Bielańskie Centrum Edukacji Kulturalnej im. Jonasza Kofty w Warszawie ul. Szegedyńska 9a, dla potrzeb rekrutacji.:1.2025 zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/678 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) ,
- podpisana klauzula informacyjna ( załącznik do ogłoszenia).
6) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach ( dz.U.2024.1135.tj.ze zm.).
Kandydat może być zobowiązany do okazania w wyznaczonym terminie oryginałów w/w dokumentów pod rygorem wykluczenia z procedury rekrutacyjnej.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie dokumentów w zamkniętej kopercie do sekretariatu BCEK ul. Szegedyńska 9a w godz. 8.00 13.00 w terminie do 30.07.2025r. lub przesłanie podpisanych skanów dokumentów rekrutacyjnych do dnia 30.07.2025r. na adres e-mail:
rekrutacja.bcek@eduwarszawa.pl
z tytułem wiadomości: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze, nr ref.:1/2025
Pełna treść oferty wraz z niezbędnymi załącznikami na stronie: https://www.e-bip.org.pl/bcekwaw/42737
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Bielańskie Centrum Edukacji im. Jonasza Kofty
NIP: 1182004894
REGON: 141937967
Adres www: www. bcek.waw.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Szegedyńska 9A, 01-957 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
E-mail: rekrutacja.bcek@eduwarszawa.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Pełna treść oferty wraz z niezbędnymi załącznikami na stronie: https://www.e-bip.org.pl/bcekwaw/42737
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta