Data dodania: 2025-07-21
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sochaczewie
Pracodawca: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat), kierunek: rachunkowość, administracja, prawo, ekonomia, bezpieczeństwo wewnętrzn, średnie branżowe, średnie zawodowe, pomaturalne/policealne
Numer oferty: StPr/25/0323
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Stanisława Staszica 7, 95-500 Sochaczew, powiat: sochaczewski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie kancelarii i sekretariatu komendy, sporządzanie listy płac wynagrodzeń i dodatkowych świadczeń. Rozliczanie z US i ZUS , prowadzenie archiwum komendy. organizacja i koordynacja kontroli wewnętrznej
Rodzaj umowy: Powołanie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: strażak
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: rachunkowość, administracja, prawo, ekonomia, bezpieczeństwo wewnętrzn
- średnie branżowe
- średnie zawodowe
- pomaturalne/policealne
Uprawnienia:
- Ratownik – uprawnienia do udzielania kwalifikowanej pierwszej pomocy
- Prawo jazdy kat. B
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: uprawnienia LPR
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
NIP: 8371511957
REGON: 750151959
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Piastowska 1, 96-500 Sochaczew, powiat: sochaczewski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marzena Błach-Piętak
Nr telefonu: 46 862 23 70 w.104
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon