Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 17 sierpnia 2025 (niedziela)

Z-ca dyrektora ds. marketingu i administracji - Malbork, pomorskie

Data dodania: 2025-07-21
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku
Pracodawca: MUZEUM ZAMKOWE W MALBORKU
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0387

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Starościńska 1, 82-200 Malbork, powiat: malborski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Ogólny zakres obowiązków:
Zastępca Dyrektora ds. marketingu i administracji sprawuje bezpośrednie kierownictwo nad działalnością promocyjną, administracyjną i gospodarczą Muzeum.

Do zadań Zastępcy Dyrektora ds. marketingu i administracji należy w szczególności:
1) Nadzór nad działalnością wybranych komórek organizacyjnych Muzeum, w tym:
a. Dział Administracyjno-Gospodarczy, w skład którego wchodzą: Magazyn gospodarczy, Sekcja administracji, Sekcja gospodarcza
b. Dział Marketingu, w skład którego wchodzą: Ośrodek konferencyjny Karwan, Sekcja promocji
c. Dział Sprzedaży, w skład którego wchodzą: Kasy biletowe (Sztum, Kwidzyn, Malbork), Sekcja obsługi ruchu turystycznego, Sekcja rezerwacji, Sklepy muzealne (Malbork, Sztum, Kwidzyn)
d. Dział Techniczno-Transportowy, w skład którego wchodzą: Sekcja techniczna, Sekcja transportu
e. Dział Technologii Informatycznych
f. Stanowisko ds. pozyskiwania funduszy
2) Nadzór na sprawami administracyjno-gospodarczymi oraz infrastrukturą techniczną Muzeum
3) Zarządzanie organizacją ruchu turystycznego, sprawami związanymi z obsługą zwiedzających i ich bezpieczeństwem
4) Nadzór nad całokształtem działalności w zakresie marketingowo-promocyjnym oraz komercyjnym Muzeum
5) Przygotowywanie strategii marketingowej i promocyjnej oraz planowanie działań związanych z komunikacją z publicznością
6) Inicjowanie działań związanych z realizacją polityki Muzeum w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych i zawieranie umów w tym zakresie
7) Realizacja polityki Muzeum w zakresie udostępniania terenów, pomieszczeń i organizacji wydarzeń w Muzeum
8) Nadzór nad przygotowywaniem i składaniem wniosków aplikacyjnych do funduszy zewnętrznych (środki europejskie i krajowe) w zakresie swojej działalności
9) Aktywne uczestnictwo w procesie kontroli zarządczej, zarządzanie ryzykiem i sprawozdawczość w tym zakresie
10) Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w zakresie swojej działalności
11) Poszukiwanie sponsorów i darczyńców na wydarzenia, których organizatorem jest Muzeum
12) Nadzór nad sprawozdawczością w zakresie ochrony środowiska i statystyką Muzeów
13) Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w zakresie
swojej działalności
14) Reprezentowanie Muzeum łącznie z Głównym Księgowym w sprawach zobowiązań finansowych i majątkowych na podstawie udzielonego pełnomocnictwa
15) Zastępowanie Dyrektora Muzeum w czasie jego nieobecności w zakresie udzielonego pełnomocnictwa
Rodzaj umowy: Powołanie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 14 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: dyrektor marketingu
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wykształcenie:
1) Wykształcenie wyższe (preferowane administracyjne, techniczne, prawnicze lub ekonomiczne)
2) Mile widziane wykształcenie uzupełniające z zakresu marketingu i zarządzania, social media, PR, inne pokrewne
Doświadczenie:
1) Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczy m, w którego zakres wchodziło tworzenie i realizacja strategii organizacji
2) Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu wieloosobowym zespołem
3) Doświadczenie z zakresu zarządzania projektami
4) Doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu środków zewnętrznych (pozabudżetowych) będzie dodatkowym atutem
Uprawnienia: brak
Umiejętności:
1) Praktyczna umiejętność formułowania i wdrażania strategii promocyjnych/ komunikacyjnych/ marketingowych
2) Umiejętność jednoczesnej pracy nad wieloma zadaniami i nadawania priorytetów zadaniom
3) Proaktywna postawa, proponowanie rozwiązań
4) Zdolność do budowania pozytywnych relacji interpersonalnych i biznesowych
5) Kreatywność
6) Wysoka świadomość i odpowiedzialność biznesowa, zorientowanie na rezultaty
7) Kompetencje managerskie
8) Mile widziana umiejętność realizacji zadań w instytucji podlegającej ustawie o finansach publicznych, ustawie o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej i prawu zamówień publicznych
Języki obce (poziom):
1) Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację
Inne:
1) Mile widziana znajomość ww. ustaw oraz ustawy o muzeach
2) Prawo jazdy kat. B.

Pełna treść ogłoszenia znajduję się na stronie BIP Muzeum Zamkowego w Malborku:
https://bip.zamek.malbork.pl/oferta-pracy/706/zastepca-dyrektora-ds-marketingu-i-administracji

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: MUZEUM ZAMKOWE W MALBORKU
NIP: 5791002043
REGON: 000276073
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Starościńska 1, 82-200 Malbork, powiat: malborski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Pełna treść ogłoszenia znajduję się na stronie BIP Muzeum Zamkowego w Malborku:
https://bip.zamek.malbork.pl/oferta-pracy/706/zastepca-dyrektora-ds-marketingu-i-administracji
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście

opublikowano: 2025-07-21
ostatnia aktualizacja: 2025-08-01
Komentarze
Polityka Prywatności