Numer oferty: StPr/25/1865
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Piłsudskiego 99, 26-220 Stąporków, powiat: konecki, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Planowanie i koordynowanie procesu przygotowania towarów do sprzedaży zgodnie z założonymi standardami jakości, terminowości i efektywności operacyjnej.
Nadzór nad fotograficznym przygotowaniem produktów do sprzedaży, w tym organizacja stanowiska do zdjęć, kontrola jakości materiałów wizualnych oraz współpraca z zespołem odpowiedzialnym za wystawianie aukcji.
Nadzór nad kompletnością, zgodnością i zabezpieczeniem towarów do wysyłki.
Zarządzanie gospodarką magazynową, w tym ewidencją, lokalizacją towarów i cyklicznymi inwentaryzacjami.
Nadzór nad obsługą zwrotów i reklamacji oraz podejmowanie decyzji dotyczących dalszego obrotu lub utylizacji towarów.
Monitorowanie wskaźników operacyjnych oraz przygotowywanie raportów, analiz oraz rekomendacji optymalizacyjnych.
Planowanie i organizacja pracy zespołu przygotowania zamówień oraz działu fotografii.
Tworzenie dokumentów magazynowych w programie ENOVA.
Dbałość o jakość i terminowość realizowanych zadań.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 21.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: (wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zarządzania
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, techniczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Miejsce pracy: Gecon; Stąporków, ul. Piłsudskiego 99
zakres obowiązków
Planowanie i koordynowanie procesu przygotowania towarów do sprzedaży zgodnie z założonymi standardami jakości, terminowości i efektywności operacyjnej.
Nadzór nad fotograficznym przygotowaniem produktów do sprzedaży, w tym organizacja stanowiska do zdjęć, kontrola jakości materiałów wizualnych oraz współpraca z zespołem odpowiedzialnym za wystawianie aukcji.
Nadzór nad kompletnością, zgodnością i zabezpieczeniem towarów do wysyłki.
Zarządzanie gospodarką magazynową, w tym ewidencją, lokalizacją towarów i cyklicznymi inwentaryzacjami.
Nadzór nad obsługą zwrotów i reklamacji oraz podejmowanie decyzji dotyczących dalszego obrotu lub utylizacji towarów.
Monitorowanie wskaźników operacyjnych oraz przygotowywanie raportów, analiz oraz rekomendacji optymalizacyjnych.
Planowanie i organizacja pracy zespołu przygotowania zamówień oraz działu fotografii.
Tworzenie dokumentów magazynowych w programie ENOVA.
Dbałość o jakość i terminowość realizowanych zadań.
Wymagania:
Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym.
Doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem.
Umiejętność efektywnego rozwiązania problemów organizacyjnych.
Umiejętność zarządzania czasem pracy, zarówno swoim jak i członków zespołu.
Samodzielność, skrupulatność, umiejętność rozwiązywania problemów.
Sprawność w analizowaniu danych i raportowaniu.
Znajomość obsługi komputera.
Znajomość programu MS Excel.
Doświadczenie w zarządzaniu procesami magazynowymi e-commerce będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
zadania pełne wzywań w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe uzupełnione systemem premiowym uzależnionym od osiąganych wyników,
rzetelne szkolenia wdrożeniowe i zaplanowany okres adaptacyjny,
możliwość rozwoju zawodowego, jak i osobistego w branży wpierającej gospodarkę cyrkularną,
atrakcyjne warunki ubezpieczenia grupowego,
przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE GECON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 9591947143
REGON: 26057809700000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: WRZOSOWA 60, 26-065 Micigózd, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 787 400 344
E-mail: agnieszka.baranska@mb-group.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Wskazany kontakt telefoniczny: 787 400 344 lub e-mail: agnieszka.baranska@mb-group.pl