Numer oferty: StPr/25/1867
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: WRZOSOWA 60, 26-065 Micigózd, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: -wprowadzenie danych osobowych do programu kadrowo-płacowego,
-przygotowanie umowy o pracę i wszystkich niezbędnych dokumentów do zatrudnienia pracownika,
-sporządzanie umów cywilnoprawnych oraz ich rozliczanie,
-założenie i prowadzenie akt osobowych,
-ewidencjonowanie dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy (urlopy okol., wychowawcze, zwolnienia lekarskie, opieki),
-sporządzanie i wydawanie pracownikom świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, obsługa RP 7,
-reprezentowanie pracodawcy oraz firm obsługiwanych przed organami ZUS i PIP w ramach udzielonych uprawnień,
-zgłaszanie oraz wyrejestrowanie pracowników i zleceniobiorców, menadżerów w ZUS na druku ZUS ZWUA oraz zamknięcie zatrudnienia w systemach dedykowanych.
-naliczanie wynagrodzeń (listy płac wg schematu organizacyjnego),
-przygotowywanie zestawienia przelewów wynagrodzeń,
-pozyskanie od pracowników dokumentów przy urlopach macierzyńskich, wychowawczych, zasiłkach opiekuńczych oraz innych świadczeniach,
-ustalenia uprawnień do ubezpieczenia emerytalno-rentowego dla osoby przebywającej na urlopie macierzyńskim lub wychowawczym,
-obsługa zajęć komorniczych,
-sporządzanie i przesyłanie do ZUS odpowiednich miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS (DRA, RZA, RSA, RCA),
-przygotowanie zestawień list płac do ustalenia zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych do każdego miesiąca osobno PIT4R,
-sporządzanie rocznych informacji o dochodach PIT 11 i rocznego obliczania PIT 40 oraz ich dystrybucja do pracowników,
-sporządzanie i wysyłanie do US rocznych PIT 4R, 8AR, IFT-1R,
-sporządzanie deklaracji i wysyłanie do instytucji takich jak PEFRON, operator PPK, oraz pozostałych instytucji, jeśli zatrudnienie pracowników tego wymaga.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 21.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: (wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), inne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Miejsce pracy: HB Office Inwestycje, Micigózd
zakres obowiązków
-wprowadzenie danych osobowych do programu kadrowo-płacowego,
-przygotowanie umowy o pracę i wszystkich niezbędnych dokumentów do zatrudnienia pracownika,
-sporządzanie umów cywilnoprawnych oraz ich rozliczanie,
-założenie i prowadzenie akt osobowych,
-ewidencjonowanie dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy (urlopy okol., wychowawcze, zwolnienia lekarskie, opieki),
-sporządzanie i wydawanie pracownikom świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, obsługa RP 7,
-reprezentowanie pracodawcy oraz firm obsługiwanych przed organami ZUS i PIP w ramach udzielonych uprawnień,
-zgłaszanie oraz wyrejestrowanie pracowników i zleceniobiorców, menadżerów w ZUS na druku ZUS ZWUA oraz zamknięcie zatrudnienia w systemach dedykowanych.
-naliczanie wynagrodzeń (listy płac wg schematu organizacyjnego),
-przygotowywanie zestawienia przelewów wynagrodzeń,
-pozyskanie od pracowników dokumentów przy urlopach macierzyńskich, wychowawczych, zasiłkach opiekuńczych oraz innych świadczeniach,
-ustalenia uprawnień do ubezpieczenia emerytalno-rentowego dla osoby przebywającej na urlopie macierzyńskim lub wychowawczym,
-obsługa zajęć komorniczych,
-sporządzanie i przesyłanie do ZUS odpowiednich miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS (DRA, RZA, RSA, RCA),
-przygotowanie zestawień list płac do ustalenia zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych do każdego miesiąca osobno PIT4R,
-sporządzanie rocznych informacji o dochodach PIT 11 i rocznego obliczania PIT 40 oraz ich dystrybucja do pracowników,
-sporządzanie i wysyłanie do US rocznych PIT 4R, 8AR, IFT-1R,
-sporządzanie deklaracji i wysyłanie do instytucji takich jak PEFRON, operator PPK, oraz pozostałych instytucji, jeśli zatrudnienie pracowników tego wymaga.
Nasze wymagania
-wykształcenie wyższe magisterskie kierunkowe, lub ukończony kurs kadrowo-płacowy,
-co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
-obsługa programu Enova i Płatnik,
-znajomość różnych systemów pracy oraz umiejętność ich rozliczania;
-otwartości w kontaktach z ludźmi,
-doskonała organizacja pracy własnej,
-systematyczność oraz umiejętność ustalania priorytetów,
-praktyczna znajomości przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatkowych,
-biegła obsługa komputera w zakresie Microsoft Office oraz urządzeń biurowych
-gotowości świadczenia pracy stacjonarnej w naszej lokalizacji w Micigoździe (15 km od Kielc).
To oferujemy
-zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-możliwość rozwoju zawodowego oraz uczestniczenia w szkoleniach,
-interesująca pracę w przyjaznym środowisku.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: HB OFFICE INWESTYCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 9591980643
REGON: 36594797500000
Krótki opis działalności gospodarczej: Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: WRZOSOWA 60, 26-065 Micigózd, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 787 400 344
E-mail: agnieszka.baranska@mb-group.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Wskazany kontakt telefoniczny: 787 400 344 lub e-mail: agnieszka.baranska@mb-group.pl