Numer oferty: StPr/25/1072
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Główna 1, 44-187 Wielowieś, powiat: gliwicki, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków - wyszczególniony został w zarządzeniu Nr 130/2025 Wójta Gminy Wielowieś z dnia 17 lipca 2025r. - które stanowi załącznik do niniejszego.
Szczegóły: https://bip.wielowies.pl/ugwielowies,m,259,nabory-i-konkursy.html
Zakres wykonywanych zadań na w/w stanowisku (główne obowiązki):
1. prowadzenie spraw dotyczących opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w szczególności w zakresie:
1) rejestracji i aktualizacji bazy podatników opłaty z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi oraz weryfikacja deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi ,
2) kontroli i przestrzegania terminowości składania deklaracji oraz weryfikacji danych zawartych w deklaracjach,
3) prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi w przypadkach przewidzianych ustawą,
4) przygotowywanie i wysyłanie zawiadomień o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
2. współpraca w zakresie organizacji zamówień publicznych dotyczących gospodarowania komunalnymi.
3. nadzór na realizacją zadań powierzonych w drodze przetargu podmiotowi odbierającemu odpady komunalne, w tym naliczanie kar umownych.
4. opracowywanie projektów uchwał, umów, regulaminów dotyczących utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wielowieś.
5. koordynacja i nadzór nad systemami selektywnej zbiórki odpadów.
6. monitorowanie i dokonywanie bieżącej analizy systemu gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Gminy Wielowieś oraz realizacji postanowień regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy.
7. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie nakładania kar pieniężnych w przypadkach określonych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
8. prowadzenie sprawozdawczości wymaganej obowiązującymi przepisami oraz ustaleniami wewnętrznymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi oraz przyjmowanie od podmiotów odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości.
9. wykonywanie obowiązków informacyjnych w zakresie gospodarowania odpadami przez gminę oraz prowadzenie działalności informacyjnej i edukacyjnej na temat prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi.
10. prowadzenie spraw dotyczących funduszu sołeckiego zgodnie z ustawą, w tym również przeprowadzanie zamówień publicznych do 130 tyś zł netto w zakresie realizowanych i planowanych zadań ujętych we wnioskach i przedsięwzięciach funduszu sołeckiego z wyłączeniem robót ogólnobudowlanych inwestycyjnych oraz remontowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 700 do 6 526 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
w zależności od doświadczenia i kwalifikacji kandydata na warunkach przewidzianych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1634) oraz w zarządzeniu Nr 169/2023 Wójta Gminy Wielowieś z dnia 21.08.2023r. w sprawie regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Wielowieś. Kwota ta podlega negocjacji.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- A.68 Obsługa Klienta w jednostkach administracji
- obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Inne] : Szczegóły oferty pracy zawiera ogłoszenie o naborze - zarządzenie Nr 130/2025 Wójta Gminy Wielowieś z dnia 17 lipca 2025r. w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. ewidencji należności za zagospodarowanie odpadami komunalnymi, w Urzędzie Gminy Wielowieś, ul. Głowna 1, 44-187 Wielowieś, w wymiarze pełnego etatu - które stanowi załącznik do niniejszego.
Wykształcenie średnie lub wyższe.
2. W przypadku wykształcenia średniego co najmniej 3 - letni staż pracy.
3. Obywatelstwo polskie lub jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, znajomość języka polskiego potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym w przepisach o Służbie Cywilnej.
4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
5. Brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Nieposzlakowana opinia.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD GMINY WIELOWIEŚ
NIP: 9690042899
REGON: 000545165
Krótki opis działalności gospodarczej: administracja publiczna
Adres www: wielowies.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Główna 1, 44-187 Wielowieś, powiat: gliwicki, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Gabriela Jastrzembska
Nr telefonu: 517889520
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. ewidencji należności za zagospodarowanie odpadami komunalnymi do dnia 28 lipca 2025r. do godz. 15.00:
- osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Wielowieś, ul. Główna 1, 44-187 Wielowieś w godzinach pracy Urzędu, tj. poniedziałek, wtorek, środa od godz.7.00 do 15.00, czwartek od godz. 7.00 do 17.00, piątek od godz. 7.00 do godz. 13.00,
- za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Wielowieś, ul. Główna 1, 44-187 Wielowieś (decyduje data wpływu oferty do Urzędu Gminy).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta