Numer oferty: StPr/25/0243
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: TRAUGUTTA 23, 13-100 Nidzica, powiat: nidzicki, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Obsługa kancelaryjna PUP, w tym korespondencji wpływającej i wychodzącej;
2. Obsługa systemów ePUAP, eDoręczenia i eNadawca;
3. Obsługa sekretariatu PUP i centrali telefonicznej;
4. Prowadzenie terminarza spotkań, narad i konferencji pracowników PUP;
5. Obsługa spotkań, narad i konferencji organizowanych przez PUP;
6. Sporządzanie projektów pism, raportów, prezentacji i analiz;
7. Zaopatrzenie pracowników PUP w środki techniczno-biurowe;
8. Ewidencjonowanie pieczęci służbowych;
9. Protokołowanie posiedzeń Powiatowej Rady Rynku Pracy w Nidzicy;
10. Dbanie o wizerunek Urzędu i pomieszczeń sekretariatu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Data zakończenia: 31.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 720 PLN
Opis wynagrodzenia: Do wynagrodzenia zasadniczego doliczany jest dodatek stażowy.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
- średnie zawodowe
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania konieczne:
Konieczne:
- podstawowa znajomość przepisów ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elek-tronicznych, ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia, ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- znajomość Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Urzędu Pracy w Nidzicy,
- życzliwość i otwartość na klientów, komunikatywność,
- umiejętność analizy i wnioskowania na podstawie zgromadzonych danych statystycznych,
- znajomość programów MS Word, MS Excel, Outlook, Power Point w stopniu umożliwiają-cym wykonywanie zadań na stanowisku,
- umiejętność pisania i redagowania pism i raportów oraz protokołowania posiedzeń
Wymagane co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w administracji publicznej na podobnym stanowisku.
Mile widziane:
- znajomość programów: Syriusz Std, e-Doręczenia, ePUAP, eNadawca
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: POWIATOWY URZĄD PRACY W NIDZICY
NIP: 7451075498
REGON: 510928701
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: TRAUGUTTA 23, 13-100 Nidzica, powiat: nidzicki, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Sylwia Falba
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: List motywacyjny, kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie, klauzula informacyjna RODO dla kandydata do pracy, oświadczenie dla pracownika samorządowego na stanowisku pomocniczym, oświadczenie zgody na przetwarzanie danych druki dostępne na stronie https://bip.pupnidzica.pl/109,nabor-na-wolne-stanowiska
Wymagane dokumenty należy bezpośrednio składać w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Nidzicy, ul. Traugutta 23 pok. 17
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście