Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 31 sierpnia 2025 (niedziela)

Pionki- specjalista ds. administracyjnych - Pionki, mazowieckie

Data dodania: 2025-07-18
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Pracodawca: ROJO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/25/1331

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: ZAKŁADOWA 7, 26-670 Pionki, powiat: radomski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obowiązki:

aktywnym monitorowaniem dostępnych programów dofinansowań (krajowych i UE)

analizą możliwości pozyskania środków pod kątem bieżących i planowanych projektów firmy

przygotowywaniem kompleksowych wniosków o dofinansowanie, w tym studiów wykonalności, biznesplanów i innych wymaganych załączników

nawiązywaniem i utrzymywaniem kontaktów z instytucjami udzielającymi wsparcia (PARP, NCBR, fundusze regionalne itp.)

zarządzaniem procesem aplikacyjnym od początku do końca, w tym rozliczanie projektów i przygotowywanie sprawozdań

Doradztwem wewnętrznym w zakresie możliwości finansowania
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: TAK
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 18.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
  • obsługa komputera - pakiet programów office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: [Umiejętność 2] : gotowi do podjęcia pierwszej pracy w zawodzie umiejętności pisania i redagowania profesjonalnych dokumentów (wnioski, biznesplany, analizy)
[Umiejętność 1] : wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, zarządzanie, prawo lub pokrewne) - mile widziani będą także absolwenci studiów
[Inne] : Oferujemy:

stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie

wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia

ubezpieczenie grupowe na życie

lekcje języków obcych

możliwość realnego wpływu na rozwój innowacyjnych projektów

szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego

przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole

nowoczesne narzędzia pracy

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: ROJO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6462934639
REGON: 243614930
Nr KRAZ: 18909
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: BŁAWATKOWA 5/24, 41-908 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Dorota Stępień
Nr telefonu: 722220055
E-mail: d.stepien@jkrzyzanowski.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

opublikowano: 2025-07-18
Komentarze
Polityka Prywatności