Numer oferty: StPr/25/1640
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Sienkiewicza Henryka 65, 15-003 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie rejestrów, dzienników korespondencyjnych i innych dokumentów, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie pracy kancelaryjnej.
2. Przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozdzielanie korespondencji, zgodnie z dekretacją przełożonych.
3. Przygotowywanie i terminowe wysyłanie korespondencji do innych jednostek i komórek organizacyjnych Policji, osób fizycznych i prawnych.
4. Organizacja pracy kancelaryjno biurowej oraz archiwizowanie dokumentacji.
5. Prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli.
6. Prowadzenie ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich funkcjonariuszy i pracowników wydziału.
7. Prowadzenie ewidencji godzin ponadnormatywnego czasu służby funkcjonariuszy oraz godzin nadliczbowych pracowników wydziału.
8. Wydawanie druków poleceń wyjazdów służbowych oraz skierowań na badania profilaktyczne i kontrolne funkcjonariuszom i pracownikom wydziału.
9. Załatwianie spraw zaopatrzenia kancelaryjno biurowego wydziału.
10. Przestrzeganie zasad wynikających z ochrony informacji niejawnych.
ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy godz. 7.00 a godz. 8.00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: 4666,00 zł oraz płatna wysługa lat
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie średnie
łatwość komunikacji, umiejętność pracy w zespole, umiejętność elastycznego reagowania na zmieniającą się sytuację, obsługa komputera, znajomość programów MS Word, MS Excel, znajomość obsługi urządzeń biurowych, umiejętność posługiwania się aktami prawnymi.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku
NIP: 5420207868
REGON: 050252820
Adres www: www.podlaska.policja.gov.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sienkiewicza Henryka 65, 15-003 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Dorota Panas
Nr telefonu: 47 711 3210
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Preferowany kontakt telefoniczny z nadkom. Dorotą Panas tel. 47 711 3210
Dokumenty wymagane od kandydata:
- życiorys lub CV i list motywacyjny,
- kserokopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie wykształcenia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa,
- oświadczenie kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. o treści:
w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałem/am, nie pełniłem/am służby w organach bezpieczeństwa państwa ani nie byłem/am współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon