Numer oferty: StPr/25/0583
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Miszewska 8A, 09-472 Słupno, powiat: płocki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami Gminy;
- Prowadzenie postepowań w sprawie podziału nieruchomości;
- Prowadzenie postępowań w prawie ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej;
- Przygotowanie dokumentacji związanej z ustalaniem stanu prawnego nieruchomości mienia gminnego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- znajomość przepisów prawa w zakresie geodezji i kartografii i postępowania administracyjnego
- praca w zespole
- umiejętność pracy pod presją czasu
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy w Słupnie
NIP: 7742293320
REGON: 000539029
Krótki opis działalności gospodarczej: jednostka samorządu terytorialnego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Miszewska 8A, 09-472 Słupno, powiat: płocki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Piotr Pietrzak
Nr telefonu: 242679566
E-mail: piotr.pietrzak@slupno.eu
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: https://ugslupno.bip.org.pl/pliki/ugslupno/ugs135461.pdf?20250718085707
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail