Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 31 lipca 2025 (czwartek)

Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami (nr 1684) - Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Data dodania: 2025-07-18
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), budowlane

Numer oferty: StPr/25/1684

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sporządzanie zakresów robót remontowych, inwestycyjnych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami budowlanymi, (sanitarnymi, elektrycznymi lub ogólnobudowlanymi)
- sporządzanie kosztorysów inwestorskich robót remontowych, inwestycyjnych w zakresie posiadanych uprawnień
- weryfikacja dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych i remontowych, wykonanych przez zewnętrzną jednostkę projektową
- pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami remontowymi, inwestycyjnymi w ramach posiadanych uprawnień
- kontrolowanie
- zgodności realizacji robót z obowiązującym Prawem Budowlanym, zawartą umową na roboty budowlane oraz obowiązującymi przepisami
- dokumentów budowy
- rozliczeń materiałowo-finansowych przedstawianych przez Wykonawców na nadzorowanych zadaniach
- przygotowanie i realizacja zadań z zakresu budowy i zakupów środków trwałych (nieruchomości) oraz działalności remontowej, w tym prowadzenie i kompletowanie dokumentacji związanej z działalnością inwestycyjną, remontową oraz stanem technicznym i prawnym obiektów własnych Zakładu użytkowanych przez oddział
- prowadzenie Książki obiektu (C-KOB)
- koordynowanie i wykonywanie przeglądów okresowych w obiektach oddziału oraz przeglądów gwarancyjnych
- współpraca przy tworzeniu projektu planu rzeczowo-finansowego działalności oddziału w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz projektu planu rzeczowo-finansowego działalności remontowej oddziału
- analizowanie efektywności wykorzystania zasobów lokalowych oddziału, w tym ustalanie i planowanie potrzeb oddziału dotyczących budowy, modernizacji, zakupu, sprzedaży lub najmu nieruchomości, dokonanie oceny możliwości technicznych oraz formalno-prawnych ich realizacji

Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych

Do składania ofert zachęcamy osob z niepełnosprawnościami.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych
na 1 piętrze
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 11.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: zarządca nieruchomości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), budowlane

Pozostałe wymagania

Uprawnienia:
  • obsługa pakietu MS OFFICE
  • umiejetność kosztorysowania
Inne wymagania: Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe (budownictwo, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne)
- uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie ogólnobudowlanym lub uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych lub w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w procesie inwestycyjnym z ramienia wykonawcy lub inwestora
Wymagania mile widziane:
- minimum 2 lata pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- znajomość ustawy Prawo budowlane
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- umiejętność czytania i weryfikowania dokumentacji technicznej
- umiejętność kosztorysowania
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną
- potrafiącą współpracować
- zorientowaną na cel / jakość
- nastawioną na rozwój
- posiadasz umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów
Zachęcamy do składania dokumentów.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
NIP: 9532327769
REGON: 00001775600102
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
- CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane uprawnienia (przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) i doświadczenie zawodowe

Aplikacje na wolne stanowiska pracy w Oddziale ZUS w Bydgoszczy należy przesyłać tylko elektronicznie poprzez stronę internetową www.zus.pl w ogłoszeniu o pracę kliknąć formularz aplikacyjny Aplikuj i dołączyć wymagane dokumenty.

Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny ("Aplikuj")

Termin, do którego należy składać dokumenty
31-07-2025

Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 pracownika
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania niezbędne
- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny

opublikowano: 2025-07-18
ostatnia aktualizacja: 2025-07-21
Komentarze
Polityka Prywatności